مطالب خواندنی جدید :

نصب حفاظ روی دیوار چگونه است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
حفاظ دیوار- ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

نصب حفاظ روی دیوار به طور معمول کار آسانی است که نیاز به تخریب چندانی در دیوار ندارد.

حفاظ دیوار معمولاً در کارگاه ساخته شده و به محل نصب آورده میشود. نصاب حرف‌های حفاظ را بدون وارد کردن آسیب به دیوار نصب میکند.

 

زمان مورد نیاز برای ساخت و نصب نرده چقدر است؟

ساخت حفاظ دیوار بسته به نوع حفاظ مدت زمان متفاوتی خواهد داشت. اما به طور معمول حفاظها حدود سه تا چهار روز پس از نهایی شدن سفارش آماده تحویل خواهند بود. نصب حفاظ هم زمان زیادی نخواهد گرفت، مگر این که شرایط دیوار یا ساختمان شما خاص باشد که باز هم با وجود نصابان حرف‌های شرکت ما هیچ مشکلی در این کار نخواهید داشت.

یکی از مسائلی که بسیار مهم و ضروری است بحث رنگ و نقاشی نرده‌های دیوار است.

 

افزایش طول عمر نرده

نرده هایی که در کشور ما بر روی دیوارها نصب میشود از جنس فولاد یا به قول عامیانه تر آهن است. آهن فلزی است که در صورت خیس شدن در باران، استعداد بالایی برای خردگی و زنگزدن دارد.

رنگ کردن نرده باعث میشود قطره‌های آب و اکسیژن هوا، تماسی با فولاد نداشته باشند و در نتیجه سالها به طول عمر آن افزوده شود.

 

زیبایی ساختمان

رنگآمیزی نردههای حیاط باعث زیباتر شدن آنها میشود. امروزه رنگهای متنوعی برای نرده‌ها در نظر گرفته میشود، اما پرکاربردترین آنها مشکی، سفید، کرم و قهوه ای است. رنگ متضاد پیکان‌های سرنیزهای هم تاحدی مرسوم است.

 

هماهنگی بیشتر

نرده تنها چیزی نیست که در ساختمان نصب میشود و معمولًا سازههای مختلفی در کنار آن دیده میشود. درب ورودی و پنجره‌های طبقات پایین‌تر از مهمترین این سازه‌ها هستند. نقاشی نرده‌های حیاط این امکان را فراهم میکند تا با انتخاب رنگی هماهنگ با بقیه اجزای ساختمان به ست شدن بیشتر آنها کمک کرد.

همانطور که گفتیم قیمت نرده حفاظ دیوار به عوامل مختلفی که در همین مطلب ذکر شد بستگی دارد. ارتفاع، جنس حفاظ، نوع حفاظ، عرض و … از جمله این متغیرها هستند.

حفاظ شاخ گوزنی (deer wall spikes) یا نرده شاخ گوزنی از کاربردی و پرطرفدار ترین محافظ ها میباشد که با توجه به قیمت مناسب میتوان این محصول را تهیه کرد. نرده شاخ گوزنی محافظی است که میتوان به آسانی آن را بر روی انواع دیوارها نصب نمود.

به سبب طراحی که این محصول دارد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. تمامی نرده‌های شاخ گوزنی ایمن کاران وحدت دارای ۵ سال گارانتی معتبر می‌باشد.

 

کاربرد محافظ شاخ گوزنی چیست ؟

حفاظ شاخ گوزنی را میتوان برای تمام ساختمانها با کاربریهای مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا دارای طراحی انعطاف پذیری است. نکته قابل توجه در رابطه با محافظ شاخ گوزن این است که مناسب بودن قیمت نرده شاخ گوزنی این امکان را فراهم آورده است تا برای خریداران کاملا مناسب و به صرفه باشد. رنگ تمامی حفاظ های شاخ گوزنی ایمن کاران وحدت بصورت رنگ کوره ای (الکترواستاتیک) پوشش فام درجه یک می باشد. جوش استفاده شده در تمامی محافظ های شاخ گوزنی به صورت دوطرفه و جوش CO2 ب می باشد.

سایز میلگرد مصرفی در همه مدل ها شماره ۱۰ استاندارد می باشد. کمترین عرض نرده های شاخ گوزنی ۵۰ سانتیمتر می باشد. هزینه حمل و بارگیری و نصب به عهده مشتری می باشد.

همانطور که میدانید نرده شاخ گوزنی سازهای از میلگرد است. با جوشکاری، رنگ کاری و طی پروس‌های طولانی و پیچیده به شکل انواع حفاظ‌ها در میاید. به همین دلیل عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن نقش دارند.

درمیان فاکتورهای مذکور مهمترین فاکتور میلگرد است. میلگرد نیز بر اساس عوامل گوناگونی تعیین قیمت میشود، عواملی نظیر میزان تراکم، نوع جنس، میزان کیفیت، فرایند تولید و امثالهم.

هزینه نصب نرده شاخ گوزنی هم متغییر است، برای مثال از آن جا که نصب حفاظ در بالای دیوارها و سازههای بلند کار سختی است، هزینه بالا تری دارد. همین مورد در خصوص درب آکاردئونی نیز صدق خواهد کرد. شهر و منطقه نصب حفاظ نیز پارامتر دیگری است که میتواند در قیمت موثر باشد.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.