مطالب خواندنی جدید :

درب آکاردئونی منزل، تلفیق امنیت و زیبایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

سرتیتر های این مقاله

همیشه امنیت منزل یکی از مهم ترین و قابل بحث ترین مواردی است که هر شخصی را درگیر خود میکند.

داشتن امنیت منزل با درب آکاردئونی

داشتن امنیت منزل برای مواردی که شما منزل نیستید و یا خانواده شما تنها در منزل هستند اهمیت ویژه تری پیدا میکند. با سرسام آور شدن قیمت لوازم خانگی به طبع سرقت از منازل هم افزایش یافته و امنیت منازل به شدت تحت تاثیر قرار میگیرد.

بخصوص در آپارتمان هایی که تعداد واحد های آن زیاد هستند، این مشکل به کرات بسته به موقعیت منطقه ای آپارتمان پیش می آید که سرقتی هر چقدر هم ناچیز، اتفاق می افتد.

در چنین شرایطی عقل سلیم حکم میکند که مالتان را دو دستی بچسبید که سارق در کمین خانه ایست که با سختی آن را آباد کرده اید.

شما باید علاوه بر بکار گیری موارد حفاظتی مثل دزدگیر و دوربین مداربسته در منزل، راه ورود سارق را تا حد امکان ببندید. درب آکاردئونی همان چیزیست که شما نیاز دارید.

دلیل استفاده از حفاظ های آکاردئونی- ایمن کاران وحدت
دلیل استفاده از حفاظ های آکاردئونی- ایمن کاران وحدت

 

توضیحات تکمیلی درب های آکاردئونی منزل

این درب ها همان حفاظ های معمولا کشویی هستند که جلوی درب ورودی واحد ها نصب میشوند. دیواره حفاظ منبع آب و … درب های آکاردئونی معمولا متناسب با ابعاد درب واحد شما ساخته میشوند.

این درب ها توسط دستگاه جوش به چارچوب درب واحد شما جوش داده میشوند تا به راحتی جدا نشوند. این درب ها در انواع تاشو و کشویی طراحی میشوند. نوع تاشوی آن ها برای زمانیست که شما فضای کافی برای باز کردن درب را داشته باشید.

 

درب آکاردئونی کشویی، توسط ریل و قفسه های جمع شونده ساخته میشوند تا حداقل فضا را اشغال کنند. به نحوی که در یک واحد آپارتمانی که عرض درب ورودی ۱ متر است، وقتی درب آکاردئونی در حالت جمع شده قرار میگیرد، عرض آن به ۲۵ ساتی متر میرسد.

 

علاوه بر قفل های آویز، بعضی از درب های آکاردئونی دارای قفل مخفی سوئیچی هستند که برای امنیت بالاتر استفاده میشوند. همچنین قفل های معمولی سرخود هم برای این درب ها استفاده میشوند.

بسته به طرحی که خریداری و نصب میکنید، امنیت این درب ها متفاوت است. به عنوان مثال درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی پرچ مخفی قطعا امنیت بالاتری نسبت به درب دو خم یا همان درب سه لوزی خواهد داشت و صد البته قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

در صورتی که بخواهید امنیت درب ها را بالاتر ببرید باید از نصابتان بخواهید درب را شاسی کشی کند. عمل شاسی کشی به اضافه کردن قوطی های فلزی اضافه در اطراف درب آکاردئونی گفته میشود.

درب آکاردئونی سه لوزی دوبل- ایمن کاران وحدت
درب آکاردئونی سه لوزی دوبل- ایمن کاران وحدت

 

درب آکاردئونی

استفاده از درب­ آکاردئونی (Accordion door) از محبوب­ترین و پرکاربرد­ترین روش­های حفاظت از منزل و محل کار می­باشد.

این درب های آکاردئونی قیمت بسیار مناسبی دارند. امنیت محیط را تا حد زیادی بالا می برند و از سرقت و ورود افراد غریبه به داخل محیط جلوگیری می کنند. برای حفظ امنیت بیشتر اعضای خانواده یا اموالتان ، پیشنهاد می­ کنیم علاوه بر انواع درب مانند درب های ضد سرقت، از نرده حفاظ درب آکاردئونی بر روی آن نیز بهره مند شوید.

 

شاید برای شما این سوال پیش امده باشد که این مدل از درب ها چگونه باعث افزایش امنیت فضای داخلی میشوند؟

در این مقاله سعی کرده ­ایم اطلاعات بیشتری در رابطه با این درب ها و قیمت آن ها برای شما جمع آوری نماییم تا با دانش بیشتر، درب و محافظ مناسب فضای داخلی خود را تهیه نمایید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی بسیار زیاد است و در ادامه به بررسی بعضی از آن ها میپردازیم. یکی از مهمترین این موارد ابعاد دقیق چهارچوب درب اصلی ورودی منزل یا اداره می باشد که باید اندازه گیری شده و به نسبت آن مبلغ نهایی اعلام شود.

مخفی بودن پرچ یا امکانات جزئی دیگری که میتوان به عنوان آپشن به حفاظ آکاردئونی اضافه کرد نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت نهایی خواهد داشت. در ادامه تصویر تعدادی از نمونه کار های اجرا و نصب شده توسط شرکت ایمن کاران وحدت را برایتان به نمایش گذاشته ایم که میتوانید مشاهده نمایید.

درب آکاردئونی- ایمن کاران وحدت
درب آکاردئونی- ایمن کاران وحدت

 

خرید حفاظ آکاردئونی ارزان چگونه انجام می شود و چه ویژگی هایی دارد؟

هزینه نصب و ساخت حفاظ آکاردئونی بر اساس یک فرمول ثابت محاسبه می شود که در تمام شهر ها ثابت است ولی یک سری فاکتورها باعث تغییر قیمت محصول می شود. پس از بدست آوردن ابعاد و اندازه­ ی چارچوب و پس از دریافت پیش فاکتور برای اطلاع از قیمت حفاظ آکاردئونی، پروفیل های درب آکاردئونی و خود در متناسب با ابعاد مدنظر خود را سفارش دهید.

 

در مرحله ­ی بعد، چارچوب حفاظ آکاردئونی بر روی چهارچوب در ورودی جوش داده­ می­شود و قسمت آکاردئونی در بر روی ریل های چرخدار نصب میشود. نصب حفاظ آکاردئونی نسبت به سایر حفاظ ها و روش­ های امنیتی دیگر آسان ­تر و همچنین کم هزینه­ تر می­باشد.

به یاد داشته باشید تا جوشکاری آن ­را به یک جوشکار ماهر بسپارید تا به آسانی صاحب یک درب آکاردئونی و یک محافظ ایمن شوید. در صورتی که رنگ و مدل نرده راه پله با درب آکاردئونی هماهنگی داشته باشد، میزان شکیل شدن ساختمان تا حد زیادی افزایش میابد.

می­توانید برای مکان­ هایی با مساحت کم، از درب­ های آکاردئونی یک لنگه و برای محوطه­ های باز و مساحت­های بزرگ تر از درب­ های دولنگه استفاده کنید. درب­ های آکاردئونی یک لنگه و دولنگه که دارای سیستم سخت­ افزاری قفل و لولا می­ باشند که اغلب از لحاظ تامین امنیت، عملکرد قابل قبولی دارند و ضریب امنیت بالایی را دارند.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.