مطالب خواندنی جدید :

سفارش حفاظ شاخ گوزنی در تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
حفاظ آبشاری-ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

حفاظ های شاخ گوزنی در واقع نوعی نرده روی دیوار است که از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار میباشد. محفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بهترین نرده محافظ برای حفاظت ساختمان است که شرکت ایمن کاران وحدت در تهران ارائه میدهد. سفارش حفاظ شاخ گوزنی در تهران؛ حفاظ های شاخ گوزنی پهنای زیادی دارند که اکثرا از سطح دیوار بیشتر است. دلیل این امر حذف هر گونه محلی برای قرار گرفتن سارقان بر روی دیوار است. حالت نامنظم نرده روی دیوار فلزی با نوک تیز یکی از مزایای این نوع نرده محافظ می باشد ، عبور افراد را دشوار و بسیار نا ممکن می سازد.

 

مشخصات حفاظ های شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی دارای تعداد قابل توجهی از میلگرد های نوک تیز هستند که در تمامی جهات قرار داده شده اند. ایجاد خطر بسیار زیاد برای سارقان از ویژگی های کاربردی حفاظ های شاخ گوزنی است. حفاظ های شاخ گوزنی بر خلاف حفاظ های ایستاده قدیمی امکان قرار گرفتن بر روی آن ها به دلیل خطر زیاد به هیچ وجه وجود ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی-ایمن کاران وحدت

همین امر سبب می شود سارقان نتوانند از نرده های حفاظ شاخ گوزنی گذر کنند و در صورت اقدام به این عمل خطرات جانی آن ها را به شدت تهدید می نماید. محوطه حیاط و بیرون خانه از اولین نقاطی است که مورد دید سارقین قرار میگیرد بنابراین در نظر گرفتن نکات امنیتی برای محافظت از آنها ضروری میباشد. استفاده از ابزارها و حفاظهای محافظتی دیوار مثل حفاظ های شاخ گوزنی امنیت خانه را افزایش میدهد و از ورود سارقین جلوگیری میکند.

برای حفاظت بیشتر خانه میتوانید درودیوار حیاط را با انواع حفاظ همچون حفاظ شاخ گوزنی مجهز کنید. حفاظ های شاخ گوزنی با ساختار شاخهای و نوک تیزی که دارد امکان ورود را برای سارقین غیرممکن میکند. این حفاظها در ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر تولید میشوند که با توجه به نیاز خود میتوانید هراندازهای که موردنیازتان است را انتخاب کنید. حفاظ های شاخ گوزنی از فولاد ساخته شده که به راحتی قابل شکستن و یا خم شدن نمیباشد. توجه داشته باشید هر نرده حفاظی را تحت عنوان حفاظ شاخ گوزنی نمی توان برای دیوار های ساختمان جهت ایجاد امنیت استفاده نمود.

 

حفاظ های شاخ گوزنی اصل

حفاظ های شاخ گوزنی اصل، اصول و استاندارد های مختلفی را در خط تولید خود می بایست طی نماید و از کارایی بالایی برای اجرا بر روی دیوار ساختمان ها برخوردار باشند. درست مانند تمامی قسمتهای دیگر نمای ساختمان، رنگآمیزی حفاظ های شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگآمیزی حفاظ های شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ شاخگوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن میشود. این محصول در رنگهای مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده میشوند.

با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد. مانند رنگآمیزی سایر فلزات، در رنگآمیزی حفاظ های شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کنندهی کیفیت رنگآمیزی است. پیش از رنگآمیزی، سطح حفاظ شاخگوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگزدگی باشد تا رنگآمیزی با کیفیت خوبی انجام شود.

برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگیها معمولاً ابتدا سمباده کشیده میشود و در صورت نیاز بتونهکاری نیز خواهد شد. سپس رنگآمیزی انجام میشود. حفاظ های شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی و ظاهری در ساخت و تولید هستند. این فاکتور نیز در تعیین قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان شوند. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی- ایمن کاران وحدت

طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است. حفاظ شاخ گوزنی جزو حفاظ های نسل جدید به شمار میرود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمانهایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی میباشند به کار میرود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آنها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور میشوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه میدارند.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.