مطالب خواندنی جدید :

انواع حفاظ پنجره ساده و شیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]
حفاظ پنجره کد 2-ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

انواع حفاظ پنجره ساده و شیک

 

انواع مدل از حفاظ پنجره دوجداره به صورت مستقیم به بازار عرضه شده است که به صورت فروش اینترنتی و با قیمت مناسبی می توان برای خرید آن اقدام کرد.

حفاظ پنجره دوجداره از جمله مدل حفاظ های ساختمان است که می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب تضمین امنیت به بهترین حالت ممکن گردید. این محصول حفاظتی به سبب ساختاری که از آن برخوردار می باشد، دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است و به واسطه همین امر مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است.

با نصب این محصول حفاظتی می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. یکی از روشهای اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است.

با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره و در در ساختمانهای مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده است و نمای ساختمان زیبا تر به نظر می آید.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

ساختار امروز حفاظ پنجره شیک

امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. طراحی، ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره مدرن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در گروه فنی آهن سازه انجام می‌پذیرد.

یکی دیگر از راه های محافظت و پوشش روی پنجره ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد.

حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد. حفاظ پنجره ساختمان روی نما و ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

انتخاب رنگ حفاظ پنجره

انتخاب رنگ حفاظ پنجره آهنی یک چالش جدی در ساختمان های لوکس است. در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود.

مشکل وقتی است که بخواهید یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنید. انتخاب طرح، رنگ و جنس حفاظ پنجره در این مورد بسیار دشوارتر است. به خصوص برای ساخت حفاظ در پنجره های اصلی نمای ساختمان، باید دقت بیشتری انجام شود. شاید رنگ حفاظ پنجره ای که در ساختمان روبرویی نصب شده، مناسب این ساختمان نباشد.

دکوراسیون نما یک مبحث جدی در بین معماران و دکوراتیوهاست. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید. حفاظ پنجره آهنی با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر موجب شده تا این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد. مقاومت این محصول کاربردی موجب شده تا بتوان با بهره گیری از آن از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

این محصول حفاظتی دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد و به همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. با خرید و نصب حفاظ پنجره آهنی می توان از موجب برقراری امنیت و آرامش به بهترین حالت ممکن گردید.

 

قیمت حفاظ پنجره چقدر است؟

این سوالی است که در اغلب سفارش ها پرسیده می شود. انواع حفاظ متفاوت است. گاهی هزینه ساخت یک حفاظ پنجره خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. اگر از لحاظ امنیت و حفاظت ساختمان در نظر بگیرید، هزینه ساخت حفاظ درب و پنجره، ارزش پرداخت کردن را دارد.

در واقع این هزینه ای است که برای آرامش ساکنین و حفاظت از مال و جان خود کرده اید. پس از هزینه هیا ساخت و کیفیت مواد کم نکنید ولی برخی از هزینه های جانبی را می توانید کنترل کنید.

حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی در ساخت حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. حفاظ آهنی به صورت متری قیمت گذاری می شود بنابر این لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود.

برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

قیمت حفاظ پنجره ارزان طبیعی است؟

طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساخت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

نرده حفاظ پنجره یک سازه امنیتی است ولی از داخل و بیرون ساختمان دید دارد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای ساخت حفاظ پنجره شیک به کار می رود. قیمت ساخت حفاظ پنجره شیک با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود.

حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می شود. قیمت هر متر از پروفیل ساخت، مشخص می کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود.

استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره شیک اصلا توصیه نمی شود. همه سازه های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

نصب حفاظ پنجره دوجداره چگونه است و تا چه اندازه اهمیت دارد؟

در ساختمان های امروزی، امنیت حرف اول را میزند. به همین دلیل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روی درها و دیوارها، انجام میشود. زمانی که ما برای اجاره کردن یا خریدن یک خانه و یا آپارتمان اقدام میکنیم، به درب و پنجره ها و امنیت ساختمان ها توجه زیادی داریم. وجود امنیت در محل زندگی موضوع بسیار مهم و ارزشمندی است. هر چه امنیت یک مکان برای زندگی بیشتر باشد، میزان آرامش ما نیز از زندگی در آن مکان بیشتر میشود.

هر یک از ما، ممکن است در خانه هایمان، لوازم و وسایل با ارزش و متنوعی داشته باشیم که حفظ امنیت آن ها برایمان اهمیت داشته باشد. از آنجا که به دلیل توسعه وضعیت زندگی ها، اغلب افراد معمولا به فعالیت در خارج از منزل مشغول هستند و بیشتر زمان ها در خانه نیستند، امن بودن و ضد سرقت بودن خانه برایشان اهمیت فراوانی دارد. به علاوه وجود حفاظ در طبقات بالایی ساختمانها، از سقوط ناگهانی افراد و وسایل در شرایط مختلف جلوگیری میکند. زمانی که حرف از امنیت خانه میشود، اولین چیزی که به ذهن همه خطور میکند، نصب حفاظ برای درب و پنجره است.

حفاظ ها تاثیر بسزایی بر ایجاد امنیت در ساختمان ها دارند. زیرا مانند مانعی محکم، در مقابل تنها راه نفوذ به خانه قرار میگیرند. در حال حاضر برخی از افراد تصور میکنند که حفاظ درب و پنجره، تنها برای نمونه های قدیمیتر کاربرد داشت و درب و پنجره های امروزی نیازی به نصب حفاظ ندارند. این تفکر برای کسانی که به تازگی درب و پنجره دوجداره نصب کردهاند نیز وجود دارد.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوایدی دارد؟

گذاشتن حفاظ برای پنجره دوجداره، علاوه بر اینکه به بالا رفتن میزان امنیت خانه و آپارتمانمان کمک میکند، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان نیز میشود. البته زیباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است. نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگیری میکند و از قاب و شیشه پنجره نیز محافظت میکند. اگر فکر میکنید که در منطقه زندگی شما، شرایط خاصی وجود دارد و احتمال میدهید که شیشه های پنجره ضربه بخورند یا آسیب ببینند، پیشنهاد میکنیم که برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و ایجاد هزینه های اضافی، از حفاظ پنجره استفاده کنید.

قبل از هر چیز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشید. حفاظ های پنجره از جنس ها و در مدل های مختلفی تولید و روی پنجرههای محل زندگی شما نصب میشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد و موضوع با اهمیتی است، زیرا حفاظ ها دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند و میتوانند مانعی برای تابش نور به داخل محیط خانه یا آپارتمان شما بشوند.

حفاظ های آهنی، مقاومت بالایی دارند و قابل تولید در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. البته این حفاظ ها در شرایط آب و هوایی مختلف، ممکن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همین دلیل نیازمند مراقبت و توجه همیشگی هستند. در ویلاهای خارج از شهر که پنجره های بزرگی دارند، معمولا از این نوع حفاظ استفاده میکنند. این نوع حفاظ بهترین و مقاومترین حفاظ در برابر رطوبت و آتش است.

اگر در منطقه ای زندگی میکنید که رطوبت زیادی دارد، بهتر است از حفاظ های شبه چوب استفاده کنید. حفاظ شبه چوب در برابر آسیبدیدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب میکند و نیازمند نظافت مرتب است. امروزه حفاظ پنجره از جنس استیل، بیش از انواع دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی برتر حفاظ های استیل، رنگ ثابت و غیرقابل تغییر آنها است. این حفاظ ها در مدت زمان طولانی، از رنگ و رو نمیروند و کیفیت خود را حفظ میکنند. حفاظ استیل همچنین مقاومت بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی دارد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای مناطق مرطوب به حساب میآید.

فرفورژه اصطلاحی فرانسوی به معنای آهن کوبیده شده است. فرفورژه ها، آهن هایی هستند که در کوره گداخته و پس از آن کوبیده میشوند. سپس به اشکال مختلف تبدیل درمیآیند. فرفورژه ها به دلیل کوبیده شدن جلا و جلوه خاصی پیدا میکنند و با استفاده از آنها میتوان شکل ها و ترکیب های زیبا و جذابی ایجاد کرد.

 

حفاظ پشت پنجره

پنجره و بالکن ساختمان برای ورود نور خورشید و همچنین هوای تازه به داخل منزل ساخته می شوند. شما هم به طور حتمی دوست ندارید. که در یک خانه تاریک و بدون هیچ پنجره ای زندگی کنید. مشکل اینجاست که این نوع پنجره ها اما به سارقین اجازه می دهند که راهی به داخل ساختمان شما پیدا کنند. اگر شما هم میخواهید. با خیالی آسوده در خانه خود زندگی کنید. استفاده از حفاظ پنجره آهنی برای شما ضروری است. و مخصوصا در پنجره هایی که در طبقه اول وجود دارند.

شما باید از قفل و حفاظ های بسیاری استفاده کنید. در این بینف حفاظ نرده پنجره و حفاظ پشت پنجره یکی از مهم ترین نکاتی است. که باید به آن دقت کنید.

چه نکاتی از نوع حفاظ باید بدانید؟

شاید به طور قطعی نصب حفاظ پنجره و همچنین نرده برای بالکن از جمله مهمترین و اساسی ترین بخش های حفظ امنیت می باشد .

شما باید برای استفاده از این حفاظ ها بهترین نوع آن ها را خریداری کنید. البته نکته ای که باید در زمینه انتخاب حفاظ پنجره بدانید این است که این نوع حفاظ ها برای نمای خارجی اهمیت بسیار زیادی دارند و بسیار مهم هستند. در واقع کیفیت و زیبایی دو نکته بسیار مهم در انتخاب این نوع حفاظ هاست. حفاظ نرده پنجره و بالکن قزوین هم نکته ای است که باید پیش از خرید حفاظ آن را بدانید.

نصب حفاظ پنجره و حفاظ پشت پنجره چگونه است؟

شما باید بتوانید انواع جوش های آلومنیومی، آرگونی و همچنین کربن دی اکسید را در این زمینه شناسایی کنید چرا که این جوش ها برای نصب حفاظ پنجره آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که جوش هایی که در این بخش انجام می شوند با جوش های ناجور زشت دیده شود. این نوع جوشکاری ها مهارت های بسیاری را می طلبد. نصب حفاظ پنجره میتواند با حفاظ نرده پنجره و بالکن نیز بررسی شود.

حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ کشویی کرکره ای به شمار میرود که برای امنیت بیشتر پشت درب ورودی واحدهای آپارتمان، شرکت و یا مغازه نصب میشود. حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان به گروهی از نرده های تسمه شکل به هم پیوسته گفته می شود که برای حفاظت از راه های ورودی منزل مورد استفاده است.

این حفاظ ها با توجه به نسبت قیمت به میزان امنیت ایجاد شده می توانند گزینه مناسبی برای آپارتمان باشد.

این درب محافظ آهنی با الهام از ساز آکاردون ساخته شده و به همین دلیل در بازار از آن به نام حفاظ آکاردونی یاد می شود.

این نرده های کشویی به هم پیوسته اغلب فلزی بوده و به دلیل سنگین بودن وزن مدل های فلزی ویژگی مقاومت و حفاظ ضد سرقت بودن آن بهتر است.

معمولا به شکل مشبک ساخته می شوند که تسمه ها به شکل لوزی به هم متصل شده اند.

حفاظ اکاردئونی بدون اشغال فضای زیادی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و میتوان در فضاهایی که مشکل کمبود جا دارند از این نوع حافظ درب استفاده کرد.

حفاظ آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت حفاظ آکاردئونی در طرح های ۹۰ درصد امنیت ( طرح ۳ گل ۴ خم ) و ۹۹ درصد امنیت ( طرح های پرچ مخفی ) ساخته میشوند . استفاده از لولا ۳ پارچه – جا قفلی ۸ میل – بلبرینگ درجه ۱ جهت باز و بست کشویی حفاظ آکاردئونی از مزیت های ایمن کاران وحدت نسبت به دیگر شرکت ها است . ما به هیچ وجه از متریال ضعیف به جهت ارزان تر کردن حفاظ ها استفاده نمیکنیم و از بهترین نوع تسمه ۵ فابریک در تمامی کارها استفاده میکنیم.

حفاظ های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.