مطالب خواندنی جدید :

اقدامات لازم برای جلوگیری از سرقت منازل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
انواع سیستم های حفاظتی ساختمان- ایمن کاران وحدت

 

اقدامات لازم برای جلوگیری از سرقت منازل

 

اقدامات لازم برای جلوگیری از سرقت منازل چه میباشد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیا میتوانیم به راحتی از ورود سارقین به منازل پیشگیری های لازم را انجام دهیم. اما در حین حال برخی از ما با در جلوگیری از سرقت منازل سهل‌ انگاری میکنیم و یا جدی نگرفتن رعایت نکات ایمنی، راه را برای سارقین باز میکنیم و استفاده از درب های اکاردئونی میتواند مانع اینکار باشد. در ادامه مقاله به بررسی اصلی ترین و مهمترین نکاتی که برای پیشگیری از سرقت منازل استفاده میشود، میپردازیم؛

خرید انواع حفاظ  با کیفیت فوق العاده از سایت ایمن کاران وحدت

 

نمونه کارها

 

۱. استفاده از درب و قفل های ضد سرقت

اصلی ‌ترین راه برای جلوگیری از سرقت منازل، ایمن بودن درب ورودی خانه است. استفاده از قفل‌های دیجیتالی و درهای ضد سرقت منزل بهترین انتخاب برای پیشگیری از سرقت هستند. بنابراین سر و کله زدن با قفل بسیار قوی و یا باز کردن دری که بسیار ایمن است زمان زیادی می‌خواهد که سارقین زیر این بار نمیروند! به طور کلی اولین گام برای حفظ امنیت یک منزل اطمینان از قفل و درهای ورودی است.

خرید حفاظ پنجره با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت

 

۲. استفاده از دزدگیر

دومین اقدام استفاده از سیستم  ضدسرقت میباشد، که می‌تواند یک لایه دفاعی برای امنیت منازل باشد. دزدگیرها قیمت و انواع مختلفی دارند به طور مثال دزدگیر ساده (که بر اساس آژیر و هشدار محلی صاحب منزل را مطلع می‌کند)، دزدگیر اماکن و یا تلفن ‌کننده سیمکارتی گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. اما در عین حال دزدگیرهایی که از نوع سیم کارتی می‌باشند، قابل اعتمادتر هستند.

 خرید حفاظ روی دیوار با کیفیت بی نظیر  ایمن کاران وحدت 

 

۳. استفاده از حفاظ اکاردئونی برای جلوگیری از سرقت منازل

راه سوم استفاده از حفاظ های اکاردئونی است که این نوع حفاظ ها از انواع درب های ضد سرقت متحرک و تاشو هستند. نحوه ساخت حفاظ های اکاردئونی به گونه ایی است که قابلیت جمع شدن را دارد. زیبایی و استحکام از مهم ترین عنصر مهم در طراحی و تولید درب های اکاردئونی هستند. طرح های سه گل و چهارگل روی درب علاوه بر ایجاد مقاومت بیشتر، شکل ظاهری سازه را چشم نوازتر می کند. همچنین درب آکاردئونی فلزی از زیباترین و کم جاترین سازه های امنیتی ساختمان منازل است.

افزایش ایمنی درب منازل با خرید درب اکاردئونی

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.