مطالب خواندنی جدید :

انواع حفاظ درب ضد سرقت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
درب های ضد سرقت- ایمن کاران وحدت

شناخت انواع حفاظ درب ضد سرقت

 

۱. درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی یکی از انواع حفاظ درب ضد سرقت است که عموماً برای ساخت بدنه آن‌ها از چوب راش و بلوط استفاده شده و بدنه محکمی دارند‌. قفل استفاده‌شده در درب‌های ایرانی از نوع ۸ زبانه است که از دو جهت وارد چارچوب می‌شود. برخی انها دارای پوشش pvc است. همچنین این درها در حالت استاندارد به صورت تک‌لنگه هستند و ابعاد و آن‌ها به شکل ۲۱۰ در ۱۱۰ سانتی متر است.

۲. درب ضد سرقت چینی

بیشتر آن‌ها از جنس فلز و با روکش فلزی هستند. امکان استفاده از چهار عدد لولا به صورت مخفی رگلاژ هستند. فل استفاده ‌شده در درب‌های چینی فوق‌العاده محکم است و ۱۳ عدد زبانه با قابلیت حرکت در چهار جهت را دارد. همچنین  برای درب‌های چینی امکان استفاده از کلیدهای کامپیوتری وجود دارد و یراق آلات استفاده ‌شده در آن‌ها با کیفیت است.

۳. درب ضد سرقت ترکیه ای

بیشتر این محصولات در قالب درب ضد سرقت ام دی اف با روکش چوبی هستند، اما نوع PVC و کامپوزیتی آن‌ها در بازار وجود دارد. این درب‌ها از یک چارچوب با ضخامت ۱۷ سانتیمتر ساخته شده اند و از ورق ۱.۴ میل در آن‌ها استفاده شده است. درب ضد سرقت ترک دارای ۴ لولا بوده که امکان رگلاژ کردن آن‌ها وجود دارد.

همچنین این محصولات عموماً به صورت تک لنگه و با ابعاد ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر به بازار عرضه می‌شوند. قفل استفاده‌شده در درب‌های ترک تعداد زبانه کمتری دارد و دارای هشت زبانه متحرک است وامکان نصب چشمی و دستگیره فلزی برای این درب‌ها وجود دارد.

۴. درب ضد سرقت ایتالیایی

درب‌های ایتالیایی غالباً در قالب درب‌های چوبی هستند و ممکن است از روکش پی وی سی هم برای آن‌ها استفاده شود. لولاها در این درب به صورت مخفی هستند و محور چرخش درب در مرکز آن قرار دارد. همچنین امکان تغییر در ابعاد و اندازه درب با توجه به محل نصب آن‌ها وجود دارد.

خرید انواع درب و حفاظ با قیمت های عالی از سایت ایمن کاران وحدت

نمونه کارها

 

حتما ببینید

۱ Videos

 

تاثیر نصب حفاظ درب ضد سرقت بر میزان افزایش امنیت

حفاظ های درب ضد سرقت به گونه ای تولید می شوند و دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده میکنند. همچنین در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل مخفی و آویز هم برای این نوع حفاظ درب آپارتمان وجود دارد و زمانی که این حفاظ آهنی درب با جوش به درب منزل شما متصل شوند، امنیت خانه را تا حد بسیاری بالا میبرند و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع حفاظ درب ها کاملا ضد سرقت هستند.

 

انواع حفاظ درب ضد سرقت

این نوع حفاظ ها دارای طرح های مختلفی از جمله آنها می توان به درب ۳ گل – درب ۴ گل – درب ۵ یا تمام گل ( منظور از گل تعداد ۲ ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است ) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب اکاردئون پیچی و درب اکاردئونی ایتالیایی هستند. نوع تمام گل با ۴ لایه تسمه عمودی ( ۴ تسمه اضافه پشت تسمه اصلی ) بهترین نوع حفاظ پشت درب آپارتمان است که میتوانید به آسانی امنیت منزل خود را تامین کنید.

برای خرید حفاظ پنجره با بهترین کیفیت کلیک کنید

 

افزایش امنیت با سفارش حفاظ درب ضد سرقت

به طور کلی حفاظ درب ضد سرقت از ورود و نفوذ سارقین، هر نوع دستکاری، تخریب و اهرم شدن مقاومت و جلوگیری میکند و قابل اطمینان است. این نوع درب از ورق فولادی هم داخل درب استفاده میشود تا تا از شکستن و سوراخ شدن درب جلوگیری کند. حفاظ های درب ضد سرقت بر خلاف دیگر درب ها به گونه ای نصب میشود که فضای خالی برای اهرم شدن وجود نداشته باشد. و دارای تعداد زیادی از لولاها هستند. همچنین حفاظ های درب ضد سرقت از چند طرف به چهارچوب قفل میشود. در اطراف چهارچوب درب های ضد سرقت لاستیکی وجود دارد که برای جلوگیری از نفوذ گرو خاک و حتی صدا و دارای عایق حرارتی وچشمی میباشند.

 

سفارش حفاظ درب ضد سرقت از ایمن کاران وحدت

 

ایمن کاران وحدت، گروه صنایع فلزی و صنعتی با ۱۹ سال سابقه تولید صنایع فلزی و با ۱۶ مدل طرح های متنوع حفاظ های درب ضد سرقت اماده ارائه خدمت برای شما عزیزان میباشند.این گروه با بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید

برای خرید درب اکاردئونی با قیمتی بینظیر کافیست کلیک کنید

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.