مطالب خواندنی جدید :

چگونگی ساخت حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ساخت حفاظ برای امنیت منازل- ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

ساخت حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل

یکی از مسائل مهمی که باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود، ساخت حفاظ برای امنیت منازل است. امنیت خانه امروزه به دلیل بالا رفتن آمار سرقت‌های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر حفاظی مناسب است که مستحکم و از دوام بالایی برخورد دار باشد. حفاظ هایی امنیت منازل را بالا میبرد که از ورود برخی از سارقین جلوگیری کند مانند حفاظ اکاردئونی، معروف به شاخ گوزنی.

ساخت حفاظ با کمترین قیمت

حفاظ های آهنی اولین و رایج ترین حفاظ پنجره در ایران هستند .آهن، فلز سخت و سنگینی است که می تواند سدی محکم در جلو درب اپارتمان شما ایجاد کند. ساخت حفاظ برای امنیت منازل حتما باید ضد زنگ و رنگ بخورد تا زنگ خوردگی پیدا نکند. درب اکاردئونی بدلیل محکم و مستحکم بودنشان از قیمت کمتری برخوردار هستند .

ساخت حفاظ برای امنیت منازل با اشکال متفاوت

۱‌.  حفاظ شاخ گوزنی

در حال خاضر این نوع حفاظ یکی از پرطرفدارین حفاظ ها میباشد. حفاظ شاخ گوزنی در ۳ ردیف اصلی و ۳ ردیف فرعی ساخته و تولید میشود. حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دستگیر نبودن و آسان جوش دادن برای یک جوشکار راحتر است و به تعداد زیادتری تولید میکند قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظ ها پایین تر است.

۲. حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ های خاردار می باشد که مخافظ محکمی  بر روی سر در آپارتمان ها و دیوار ها است که امنیت بالایی را ایجاد میکند. در این حفاظ از ۴ ردیف اصلی و ۳ ردیف فرعی استفاده میشود. حفاظ بوته ایی شاخه های پر پیچ و بسیار تیز مانند شبیه چاقو است که نصب و اجرای حفاظ بوته ای بسیار راحت و آسان است و در مدت زمان کوتاهی اجرا می شود. قیمت حفاظ بوته ای به نسبت حفاظ شاخ گوزنی حدود ۱۵%گران تر است و دلیل آن هم استفاده از میله های تیز و خاردار بیشتر است.

۳. حفاظ نیزار

این گونه حفاظ ها کلاسیک میباشند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. حفاظ نیزار با الهام از نیزار ها و بوته های قوس دار طراحی و تولید شده اند. این حفاظ هم که از نسل سوم نرده حفاظ روی دیوار از نوع کلاسیک است بسیار ساده و پر تراکم و غیر قابل نفوذ است. حفاظ نیزار با استفاده از دو خم زیبا و بلند در ۲ قسمت عرض بسیار خوب را به حفاظ میدهد. قیمت این نرده حدود ۳۰% گران تر از نرده حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای است و دلیل آن استفاده از دست در حالت دادن و نوع چیدمان است.

۴. حفاظ حصیری یا زنجیره ای

حفاظ حصیری یا زنجیره ای دارای پایه‌های فلزی بوده و زنجیره‌های حصیری، ‌مانند یک پارچه دور آن مکان را می‌پوشانند و توسط پایه‌ های فلزی در حالت ایستاده باقی می‌مانند. این حفاظ‌ها هزینه بسیار پایین ‌تری دارند و معمولاً برای زمین‌های ورزشی محلی، حیاط مدارس و نقاطی از خانه که دیدی کمتری دارد مورداستفاده قرار می‌گیرد. در عین حال نگهداری از حفاظ حصیری یا زنجیره ای راحت‌تر می‌باشد اما دوام و طول عمر طولانی ندارد. همچنین جنس این حصیرها می‌تواند از فلز یا پلاستیک باشد.

…. برای دیدن انواع حفاظ اپارتمان  کافیست کلیک کنید ….

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.