مطالب خواندنی جدید :

ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ويژگي هاي بهترین حفاظ اپارتمان- ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان چیست ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان استاندارد آن است که به مشتریان این قدرت انتخاب را می دهد که بتوانند راحت تر یک حفاظ خوب را انتخاب کنند.در ادامه ویژگی های یک حفاظ اپارتمان ایده ال را عنوان میکنیم.

پیدا کردن بهترین حفاظ اپارتمان

در حال حاضر بهترین حفاظ برای دیوار حیاط ساختمان و ویلا و باغ نرده برگرفته از حفاظ شاخ گوزنی با عنوان حفاظ ضد سرقت روی دیوار یا محافظ لبه های دیوار می باشند این نوع حفاظ ها بیشتر به عنوان نرده حفاظ یا دزدگیر آهنی روی دیوار کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ خار دار روی دیوار حیاط یا حفاظ با میلگرد گیوتین خورده روی دیوار ساختمان گزینه مناسبی می باشند.یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی است شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و به همین علت این نام به حفاظ های شاخ گوزنی تشبیه شده است همچنین با توجه به نوک تیز و برنده بودن این نوع حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد. همچنین میتوان اضافه نمود که بهترین حفاظ برای درب اپارتمان حفاظ آکاردئونی است  و دارای طراح مختلف نظیر طرح ۳ گل ۴ خم، پرچ مخفی میباشند.

حفاظ آکاردئونی ۳ گل، پرچ مخفی ۳ لایه یا حفاظ آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با ۴ لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که دارای امنیتی ۹۹ درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز می باشد. همچنین حفاظ های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده که علت آن شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی و وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که این نوع آکاردئونی فلزی وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند.

ویژگی های یک حفاظ اپارتمان عالی چیست؟

یک حفاظ خوب، حفاظی میباشد که استاندارد و دارای تنوع بالایی باشد تا قدرت انتخاب و خرید مشتریان را زیاد کند. در ادامه به ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان مناسب برای اپارتمان  ها میپردازیم:

۱. امنیت

حفاظی مناسب میباشد که دارای ارتفاع استاندارد (حداقل ۷۵ سانتی متر) و عرض ان (حداقل ۵۰ سانتی متر) باشد که بتواند تمام سطح دیوار را پوشش دهد و دارای کارایی بالایی باشد.

۲. محکم بودن حفاظ

یکی دیگر از ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان عالی نحوه نقاط اتصال شاخه ها به یکدیگر میباشد شاخه ها باید طوری به یکدیگر متصل شوند که امکان شکستگی را به صفر برساند و میزان امنیت ان به بالاترین حد ممکن برساند.

۳. جوشکاری حفاظ ها

یکی دیگر از موارد مهم حوشکاری حفاظ ها میباشد. جوش ها باید به صورت دو طرفه باشد تا استحکام لازم را به خود بگیرند.

۴. ارتفاع حفاظ ها

ارتفاع یک حفاظ استاندارد در حداقل ۷۵ و حداکثر ۱۲۰ الی ۱۵۰ هستند

۵. رنگ امیزی حفاظ

رنگ آمیزی ها باید به صورت یکنواخت باشند تا تمام سطح حفاظ را پوشش دهد چرا که در اثر رطوبت و شرایط جوی مانند باد باران به حفاظ آسیب نرسد.بهترین روش رنگ آمیزی به صورت الکترواستاتیک می باشد.

ایجاد امنیت اپارتمان با استفاده از حفاظ

حفاظ هایی مناسب ترند که از لحاظ ساخت و استحکام محکم بوده تا بتوانند از ورود سارقین به منزل یا محل کار شما جلوگیری کند. حفاظ هایی از جنس فلز و اهن که اصولا گزینه مناسبتری هستند به نام درب اکاردئونی یا کشویی شناخته شده اند. یکی از ویژگی های بهترین حفاظ اپارتمان دارا بودن بدنه ایی از تسمه های فلزی که توسط پین های فلزی به یکدیگر متصل شده اند اسیب کمتری دیده و مقاومت بسزایی در برابر خطرات دارد.

شرکت ایمن کاران وحدت برترین تولیدکننده انواع حفاظ های اپارتمانی در ایران

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.