مطالب خواندنی جدید :

تاثیر حفاظ شاخ دار بر میزان امنیت منازل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تاثیر حفاظ شاخ دار بر میزان امنیت منازل- ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

تاثیر حفاظ شاخ دار بر میزان امنیت منازل به چه میزان است

در عصر حاضر حفاظ هایی وجود دارد که به اشکال مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده اند. تاثیر حفاظ شاخ دار بر میزان امنیت منازل برای امنیت اپارتمان ها مسئله مهمی است که نمیتوان به راحتی از ان سهل انگاری کرد. دیوار های خانه باید توسط حفاظ شاخ دار درب ها با درب اکاردئونی محافظت شوند تا از ورود سارقین به منازل جلوگیری کند. حفاظ شاخ دار با الهام از شاخ های گوزن طراحی شده اند که به صورت فلزات جوشکاری شده و بهم پیوند میخورند. این پرچین های فلزی یک مانع بزرگ بوده که دارای نیزه های تیز در نوک حصار میباشد. بنابراین حفاظ شاخه دار برای امنیت و حفاظت از ساختمان های مسکونی و اداری گزینه بسیار مناسبی میباشند.

میزان تراکم حفاظ شاخ دار

در حفاظ شاخ دار از میله های گردهای شماره ۱۰ استفاده میشود. این نوع حفاظ ها در ارتفاع ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر با نیزه هایی به تراکم ۸ ،۱۰ و ۱۲ میلی متر ساخته میشوند. که به واسطه همین تراکم و ارتفاع بالا امنیت ساختمان را تا ۱۰۰ برابر تضمین میکند.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ لیلیوم

حفاظ شاخ گوزنی به صورت فلزات جوشکاری شده و بهم پیوند میخورند. این پرچین های فلزی یک مانع بزرگ بوده که دارای نیزه های تیز در نوک حصار میباشد. همچنین این نوع حفاظ از امنیت بالایی برخورد دار است. حفاظ لیلیوم از لحاظ ظاهری زیباترین حفاظ های موجود می باشد که به سه نوع هستند:

  • لیلیوم کم تراکم ۲
  • .لیلیوم با تراکم متوس
  • لیلیوم پر تراکم (این نوع حفاظ به شکل نامنظم بوده شکل این حفاظ باعث می شود که امکان عبور از آن غیر ممکن شود.همچنین این نوع حفاظ به حفاظ سلطنتی معروف میباشد)

…. خرید انواع حفاظ های اپارتمان از سایت ایمن کاران وحدت ….

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.