مطالب خواندنی جدید :

مزایای حفاظ آکاردئونی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
حفاظ آکاردئونی دو خم نقش دار-ایمن کاران وحدت

افزایش امنیت با حفاظ اکاردئونی

این درب ها از آهن و فلز ساخته می شوند و به همین علت است که استحکام بسیار خوبی دارند. تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی جای می گیرد.

این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع درب های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد. درب های آکاردئونی از ساده ترین و مقاوم ترین سازه های حفاظتی هستند و قابلیت نصب در هر فضایی را دارد.

این نوع حفاظ ها به دلیل اهنی و فلزی بودن و مستحکم بودنشان قابلیت جلوگیری از هرگونه افراد مزاحم را دارد و ورود انها را غیرممکن میکند.

خرید انواع حفاظ با کیفیت های عالی از سایت ایمن کاران وحدت

 

حفاظ اکاردئونی با طرح های متفاوت

امروزه حفاظ های اکاردئونی با طرح های متفاوتی تولید و ساخته شده اند که انتخاب را برای مشتریان اسان میکند در ادامه به انواع طرح های ان میپردازیم؛

۱. درب آکاردئونی ۳ گل

۲. درب آکارئونی ۴ گل

۳. درب آکاردئونی پرچ مخفی

۴. درب آکاردئونی سلطنتی

۵. درب آکاردئونی دوجداره

۶. درب آکارئونی ایتالیایی

 ۷. درب اکاردئونی تسمه نقش دار

 ۸. درب اکاردئونی لوزی پیچی

برای خرید حفاظ روی دیوار با قیمت های عالی کلیک کنید

 

 

سفارش حفاظ اکاردئونی از ایمن کاران وحدت

بهترین روش های برقراری امنیت و جلوگیری از سرقت  استفاده از حفاظ اکاردئونی است که در زمان رفتن به محل کار و مسافرت می توانید درب آکاردئونی خود را ببنیدید و آن را قفل کنید. قیمت حفاظ آکاردئونی تحت عوامل قیمت فروش مواد اولیه، دستمزد کارگر متخصص، هزینه رنگ آمیزی و عوامل بسیاری قرار دارد و شرکت صنایع فلزی ایمن کاران وحدت می تواند درب آکاردئونی دلخواه شما را برایتان بسازد.

 

نصب اسان حفاظ اکاردئونی

در حال حاضر اسان ترین و با دوام ترین روش نصب، نصب روی قاب فلزی است. چرا که هم تمییز تر کار می شود و هم استحکام بیشتری دارد. یک متخصص میتواند در مدت کوتاه و بدون تخریب، سازه آهنی را روی قاب درب نصب کند. در این صورت کیفیت نصب و همچنین جوشکاری مربوط به درب از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

مشاوره جهت خرید حفاظ اکاردئونی

در خرید درب اکاردئونی باید اول طرح و مکان مدنظر خود را انتخاب کنید و با یک متخصص کار بلد مشورت کنید. سپس بعد از گفتگو های لازم در وقت مشخصی به مکان مورد نظر شما حضور پیدا میکنند و مراحل اندازه گیری. ساخت و نصب را انجام خواهند داد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۴]

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.