مطالب خواندنی جدید :

محفاظ اکاردئونی چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
ساخت درب آکاردئونی

محافظ اکاردئونی چیست؟ و چرا باید درب اکاردئونی نصب کنیم؟

 

محافظ اکاردئونی چیست؟

ایا تا به حال برایتان این سوال پیش امده است که محافظ اکاردئونی چیست؟حفاظ اکاردئونی یک چهارچوب از جنس آهن، ام دی اف یا پی وی سی است به شکل پروفیل ساخته شده است که استفاده از این پروفیل ها به صورت عمودی، افقی و مورب می باشد.

بر روی حفاظ های آکاردئونی از دو نوع قفل های توکار و روکار استفاده میکنند. همچنین یک ریل برای درب آکاردئونی در نظر گرفته شده است که در بالای درب نصب شده و بخش چرخ دار در آن قرار گرفته است. بخش چرخ دار وظیفه ی تحمل وزن درب را دارد و در قسمت پایینی نیز ریلی برای راهنمای حرکت درب قرار داده شده است.

درب آکاردئونی 4 لوزی ساده-ایمن کاران وحدت
درب آکاردئونی ۴ لوزی ساده – ایمن کاران وحدت

شناخت محافظ اکاردئونی؟

همچنین تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی قرار می گیرد. این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد. حفاظ های آکاردئونی کمترین فضا را در راه پله ها اشغال می کند و برای عبور و مرور مزاحمتی ایجاد نمیکنند. معمولاً مقاطع کناری در ابعاد ۳۰۵۰ در نظر گرفته می شود. ابعاد مقطع ریلی بالای درب به صورت ۵۰۵۰ می باشد.از تسمه ۵*۲۰ استفاده شود. حفاظ های اکاردئونی به رنگ کوره ای الکترواستاتیک، در تنوع رنگی قهوه ای سوخته، سفید، مشکی، مشکی مسی و سفید نقره ای موجود هستند.

برای خرید انواع حفاظ با کیفیت و قیمت عالی از سایت ایمن کاران وحدت کلیک کنید

استاندارد های محافظ اکاردئونی

اصولا استاندارد محافظ های اکاردئونی در این ابعاد میباشند:

مقاطع کناری در ابعاد ۳۰*۵۰

ابعاد مقطع ریلی بالای درب به صورت ۵۰*۵۰

 تسمه فلزی ۵*۲۰

 

انواع محافظ اکاردئونی

این نوع حفاظ را میتوان به ۳ شکل تولید کرد از جمله: درب آکاردئونی آهنی، درب آکاردئونی ام دی اف، درب آکاردئونی پی وی سی

 

۱. آهنی:

استحکام و مقاومت این درب‌ها بسیار بالاست و امکان فرسودگی کمی دارند به همین جهت عمر استفاده از درب آهنی زیاد است. به همین نسبت قیمت بالاتری نیز دارند.

 

۲. ام دی اف:

این درب‌ها از زیبایی و کارایی بسیاری برخوردارند اما نسبت به دیگر انواع درب آکاردئونی، مقاومت کمتری دارند و به مرور زمان فرسوده می‌شوند. همچنین قیمت این جنس درب‌ها، پایین‌تر است.

 

۳. پی وی سی:

با توجه به قابل شستشو بودن این مدل از درب‌ها، بیشتر در فضاهایی که نیاز به شستشو دارند، مثل سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند. همچنین وزن آنها نیز بسیار کم است.

درب آکاردئونی پیچ شکلاتی تسمه نقش دار- ایمن کاران وحدت
درب آکاردئونی پیچ شکلاتی تسمه نقش دار- ایمن کاران وحدت

افزایش امنیت خانه با نصب محافظ اکاردئونی

تجربه در طی سالها ثابت کرده است که هیچ اقدامی بهتر از بستن و محکم کردن و سخت کردن راههای ورود سارق به منزل نیست. امروزه حفاظ های اکاردئونی به انواع مختلفی تولید شده است که درب اکاردئونی اهنی یکی از محکم ترین و مقاوم ترین درب برای جلوگیری از سارقین به خانه ها میباشد.

 

کاهش میزان سرقت از خانه ها با استفاده از محافظ اکاردئونی

حفاظ های اکاردئونی تسمه های فلزی و پیم های فلزی به هم متصل شده اند که در قاب فلزی قرار گرفته اند. نوع باز شوی درب به صورت ریلی است این حفاظ ها محکم و مقاوم بوده اند و امنیت منازل را دو چندین برابر میکنند.

خرید حفاظ روی دیوار با قیمتی استثنایی از وبسایت ایمن کاران وحدت

 

مزایای نصب حفاظ اکاردئونی

۱. حفاظ آکاردئونی، فضای کمی را اشتغال میکند و امنیت خانه نیز دوچندان میشود.

۲. این نوع درب آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود

۳. حفاظ های آکاردئونی بسیار سبک هستند

۴. درب آکاردئونی در داخل ساختمان نصب می شود، در نتیجه از بارش باران و تابش آفتاب در امان می ماند و دچار زنگ زدگی یا رنگ پریدگی نخواهد شد.

 

نکات مهم در خرید حفاظ اکاردئونی

حفاظ آکاردئونی مناسب باید دارای قفل محکم و ایمن باشد تا بتوانند امنیت بیشتری را برای منازل ما فراهم کنند. که پیشنهاد ما این است حفاظ آکاردئونی، کمتر از سه گل نباشد. چرا که حفاظ های آکاردئونی سه گل بسیار استاندارد هستند؛ زیرا هم امنیت ساختمان را حفظ می کنند وهم از ورود سارقین جلوگیری می کنند و هم به راحتی باز و بسته می شوند و سنگین نیستند.

 

سفارش محافظ اکاردئونی از ایمن کاران وحدت

یکی از مواردی که در انتخاب اشیاء باید دقت نمود نوع ساخت محصول، کیفیت محصول می باشد شرکت ایمن کاران وحدت که تولید کننده انواع درب اکاردئونی و حفاظ های روی دیوار می باشد پیشروترین شرکتی می باشد که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده و در این مدت توانسته محصول انحارص خود را که درب اکاردئونی دو جداره می باشد را تولید نمایند.

برای خرید درب اکاردئونی با بهترین کیفیت ها کلیک کنید

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۴]

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.