مطالب خواندنی جدید :

سفارش حفاظ ریلی درب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
حفاظ در آپارتمان

دلایلی که باید از حفاظ ریلی در استفاده کنیم

درب‌ ریلی در دو نوع اهنی و فلزی در بازار موجود می باشد. درب آهنی ریلی چون مسیر و جهت بازشوی آنها به سمت چپ و یا راست میباشد، فضای کمتری اشغال می‌کنند و از امنیت بالایی برخوردارند.

چرا که به هیچ وجه نمی توان آن ها را با هل یا فشار دادن به داخل یا خارج باز کرد. همچنین با سفارش حفاظ ریلی درب می‌توان با کمی هزینه کردن ان را به نوع اتوماتیک تبدیل کرد. همچنین کیفیت حفاظ ریلی تفاوت زیادی با درب اکاردئونی ندارد عمر مفید ان به نسبت درب‌های دیگر طولانی میباشد.

 

اجزای تشکیل دهنده حفاظ ریلی در

حفاظ ریلی در از یک چهارچوب از جنس آهن به شکل پروفیل ساخته شده اند که درون آن پروفیل های عمودی، افقی و مورب پر شده است. یک ریل فلزی در بالای حفاظ نصب گردیده است و بخش چرخ دار که وزن حفاظ ریلی در را تحمل می نماید در آن قرار گرفته است.

همچنین در بخش پایینی حفاظ ریلی در نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت درب نصب می گردد که میله راهنمای متصل به درب در داخل آن قرار گرفته است.

 

خرید حفاظ پنجره با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از سایت ایمن کاران وحدت

 

سفارش حفاظ ریلی در از ایمن کاران وحدت

گروه صنعتی ایمن کاران وحدت با بالاترین کیفیت و با سابقه ی ۱۹ سال تولید صنایع فلزی و با ۱۶ مدل و طرح درب آکاردئونی و بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور آمادگی خود را به ارگان های دولتی و منازل مسکونی و همکاران عزیز اعلام می دارد.

خرید انواع حفاظ روی دیوار با بالاترین کیفیت

 

مشاوره جهت خرید و نصب اسان حفاظ ریلی درب

آسان ترین و با دوام ترین روش نصب حفاظ ریلی در حفاظ فلزی است چرا که استحکام بیشتری دارد و تمیز تر کار میشود اما در نهایت نصب حفاظ ریلی در توسط یک متخصص کار بلد انجام میشود تا نتیجه کار با کیفیت و جوشکاری تمیز انجام شود.

برای خرید حفاظ ریلی در کافیست با یک متخصص و کارشناس مشورت کنید که تولید کننده حرفه ای و معتبری در سطح شهر باشد تا بتواند سفارش شما را ارائه دهند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.