مطالب خواندنی جدید :

درب های تاشو فلزی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
درب اکاردئونی pvc

درب های تاشو فلزی

امروزه تمامی افراد به دنبال راهی برای ارتقا امنیت خود هستند. منازل، ادارات، مراکز تجاری، شرکت های اداری، مغازه ها، پارکینگ خودروها، انبارهای کالا، کارگاه های گوناگون و غیره همگی از مکان هایی هستند که در روزمره با آنان سروکار داریم و برقراری ایمنی جهت حفظ جان و مال در اینگونه اماکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در کنار سیستم های حفاظتی دیجیتال همچون دوربین های مداربسته، درب های هوشمند مانند درب اکاردئونی و انواع چراغ های تایمردار، استفاده از موثرترین و مهمترین راه ارتقا امنیت و پیشگیری از سرقت یعنی درب های تاشو فلزی بسیار مهم است.

استفاده از اینگونه حفاظ های فلزی برای درب اماکن مختلف، سبب محفوظ ماندن آن مکان از دستبرد سارقین و جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز می گردد. با ما همراه باشید تا با علت استفاده، قیمت، ویژگی ها و بهترین حفاظ درب تاشو فلزی آشنا شوید.

برای خرید انواع حفاظ و درب از سایت ایمن کاران وحدت کلیک کنید

 

 

افزایش ایمنی با نصب درب های تاشو فلزی

درب های تاشو فلزی که با نام حفاظ آکاردئونی نیز شناخته می شود از تسمه‌ هایی فلزی تشکیل شده و در قاب فلزی جلوی درب آپارتمان ها نصب می شود. این تسمه ها از طریق پین هایی فلزی به هم متصل شده اند و اشکال گوناگونی را بوجود می آورند از طریق ریل هایی که در قاب فلزی تعبیه شده است به راحتی باز و بسته می شوند و فضا را اشغال نمی کنند.

درب تاشو فلزی به دلیل استحکام و مقاومت بالا، ماندگاری بسیار خوبی دارد و به دلیل ضریب امنیت مناسبی که ایجاد می کند برای تمام اماکن مسکونی، اداری، تجاری، پارکینگ، کارگاه، انبار، مغازه و غیره امکان نصب دارند.

با استفاده از حفاظ درب تاشو فلزی جلوی درب واحدهای آپارتمان، درب ورودی ویلاها و باغ ها، امکان دستبرد و سرقت به میزان زیادی کاهش می یابد و به عنوان اولین و اصلی ترین راه ارتقا امنیت در کنار سایر سیستم های حفاظتی، در ساختمان ها کاربرد مهمی دارد.

خرید حفاظ پنجره با کیفیت فوق العاده و کمترین قیمت از سایت ایمن کاران وحدت

 

دلایل استفاده از درب های تاشو فلزی

یکی از راه های ورود سارقان به اماکن از طریق درب ورودی می باشد؛ بنابراین اگر درب ورودی به حفاظ درب تاشو فلزی مجهز باشد، مانعی بر سر راه ورود دزدها و سارقان ایجاد می شود زیرا باز کردن اینگونه حفاظ ها، بسیار وقت گیر و بعضاً ناممکن است و سارق از دستبرد منصرف می شود.

همچنین استحکام و مقاومت درب تاشو فلزی به حدی بالاست که صرفا با تجهیزاتی خاص و در مدت زمانی طولانی امکان نفوذ دارد که همه اینها سرقت را امری دشوار می سازد و دزدها اصولاً به دنبال طعمه هایی فاقد امنیت، آسان و راحت هستند تا با توجه به حجم استرس بالا و زمان یا فرصت کوتاه اقدام نمایند. از جمله مهم ترین دلایل استفاده از درب تاشو فلزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- استحکام و مقاومت بسیار بالا
۲- ایجاد امنیت و ممانعت از سرقت
۳- اشغال فضایی کم و قابل اجرا در محیط های کوچک
۴- برقراری ضریب ایمنی مناسب حتی در نبود دوربین مداربسته یا دزدگیر
۵- زیبایی نمای درب آپارتمان و ساختمان
۶- باز و بسته شدن ریلی و آسان
۷- مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب در مقایسه با سیستم های امنیتی هوشمند
۸- طول عمر بالا، عدم خرابی و ماندگاری طولانی
۹- کاربردی وسیع در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف
۱۰- تنوع در شکل ظاهری، طرح و مدل ها
۱۱- قابلیت رنگ پذیری بسیار خوب و تغییر رنگ متناسب با دکوراسیون و سبک درب ورودی
۱۲- قابلیت نصب انواع قفل های توکار و روکار برای افزایش امنیت
۱۳- سفارش و ساخت در کوتاه ترین زمان ممکن
۱۴- نصب آسان در زمان کوتاه
۱۵- دوام بسیار بالا در شرایط آب و هوایی و جوی گوناگون

خرید حفاظ روی دیوار با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت از سایت ایمن کاران وحدت

 

سفارش درب تاشو فلزی

درب تاشو فلزی در انواع طرح های گوناگون سه لوزی ساده، سه لوزی خم، تمام لوزی، ایتالیایی، پیچی، پرچ مخفی، سلطنتی و غیره با بهترین جنس آهن و فولاد ساخته می شود و متدوال ترین نوع آن، درب تاشو سه گل می باشد که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

شما می توانید جهت اطلاع بهترین و کارآمدترین مدل حفاظ درب تاشو آپارتمان و اطمینان از کیفیت جنس آنها، با متخصصان کارآزموده و فنی شرکت ادرین دور در ارتباط باشید و از طریق تماس تلفنی، راهنمایی های لازم را کسب نمایید و سپس با اطمینان قطعی و آسودگی خیال سفارش خود را ثبت نمایید.

 

ویژگی های یک درب تاشو فلزی مقاوم

اولین ویژگی که برای داشتن درب تاشو فلزی مقاوم بایستی مورد توجه قرار گیرد، توجه به طرح آن است. طرح های مختلف حفاظ، ضریب امنیت متفاوتی را فراهم می کنند، طرح های ساده تر همچون سه گل و پیچی از امنیت کمتر و طرح های ۴ گل و ۵ گل از امنیت بالاتری برخوردارند. به طور کلی هرچه طرح درب تاشو شلوغ تر، لوزی های متعدد بیشتر و فضای خالی کمتری داشته باشد، امنیت بالاتری خواهد داشت.

بنابراین اولین گام در خرید و سفارش یک درب تاشو فلزی مقاوم، توجه به طرح آن می باشد که طرح تمام گل پرچ مخفی بهترین نمونه از لحاظ مقاومت و امنیت است. در گام دوم توجه به جنس حفاظ درب تاشو بایستی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

یک حفاظ زمانی مقاوم است که از جنس آهن با کیفیت ساخته شده باشد و شما با سفارش از مجموعه های معتبر، کیفیت تضمین شده ای را دریافت خواهید کرد. گام سوم نیز به تعبیه قفل های مخفی در حفاظ درب تاشو، اشاره دارد؛ یک حفاظ مقاوم باید از قفل های مخفی در بدنه چهارچوب خود برخوردار باشد که تعداد آنها و حلقه های جای قفل بنابر خواست مشتری قابل افزایش و طراحی می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.