تحویل یک هفته ای؛ کف قیمت بازار

نکات خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

زیرا برخی از افراد تمایل به استفاده از طرح های ساده در پنجره ها دارند، زیرا باور دارند که طرح های ساده هرگز قدیمی نخواهند شد. برخی دیگر از افراد بر این باور می باشند.

که انواع حفاظ پنجره آهنی علاوه بر استحکام، باید بسیار شیک و زیبا نیز باشد. از این رو معمولا حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب می نمایند. حفاظ پنجره فرفورژه را معمولا می بایست قبل از نصب در کارگاه های مخصوص ریخته گری تهیه و تولید نمود.

 

ویژگی های حفاظ پنجره

حفاظ پنجره و نرده دیوار ویلا دارای ویژگی‌ها و کاربردهایی است که باعث شده است اگر ساختمان یا خانه ای را بدون آن بسازیم، احساس کنیم که چیزی کم است! به چه چیزهایی در مورد این دو بخش ساختمان یعنی نرده و پنجره در هنگام خرید باید توجه کرد؟ فاکتورهای مهمی که در این زمینه باید به آنها توجه کنید، چه هستند؟ برای حفظ امنیت مال و جان خود و خانواده تان چه مقدار هزینه کرده اید؟ صرف هزینه برای آرامش و امنیت خانوار و حفظ جان و مالتان یک هزینه هوشمندانه است.

 

امنیت ساختمان و بنا

اگر موضوع امنیت بنا را نادیده بگیرید ساختمان را در معرض دزدی و سرقت قرار داده اید. نکته جالب اینست که قیمت حفاظ پنجره آهنی بسیار مناسب است و این امر موجب شده تا استفاده از این حفاظ های کاربردی روز به روز بیشتر شود.

قیمت گذاری این سازه با توجه به محل نصب و اندازه حفاظ مشخص می شود. قیمت درب آکاردئونی آپارتمان و قیمت حفاظ پنجره با توجه به بزرگی درب و پنجره فلزی محاسبه می شود.

در واقع متریال ساخت به صورت کیلویی قیمت گذاری می شود. مدل حفاظ و تراکم آن هم می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. ریل ها: به زواری که در بالاترین و پایین ترین قسمت حفاظ قرار دارد و در حقیقت حاشیه شیار های حفاظ را تشکیل می دهند ریل می گویند.

تنظیم کننده شیارها: قسمتی میله ای شکل که به صورت عمودی در میان پانل های حفاظ قرار می گیرد و از مرکز به شیارها متصل است. از طریق آن می توان شیب و شرایط قرار گیری شیارها را به صورت متحدالشکل تنظیم کرد و بر نور و هوای ورودی، کنترل داشت.

 

زوار داخلی حفاظ چیست؟

زوار داخلی: به زواری عمودی که هنگام بسته شدن حفاظ، روی هم قرار گرفته و سبب جفت شدن پانل ها می شود زوار داخلی گفته می شود. از گذشته‌های دور از نرده پنجره در ساختمان‌ها استفاده میشده است! اگر به مکان‌های تاریخی و قدیمی بروید، پنجره‌ها را میتوانید مشاهده کنید، اما نرده‌ها کمی تازه تر به نظر میرسند که برای نیاز بیشتر انسان به امنیت ساخته شده‌اند.

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، وجود دلایل و علت‌هایی مانند تزیین، حریم شخصی و امنیت از مهمترین دلایلی بودهاست که باعث میشود، شما از حفاظ پنجره استفاده کنید. در گذشته برای ساخت پنجره‌ها و نرده‌های محافظتی آنها و … بجای آهن و فلزات از چوپ استفاده میشدهاست، در حالی که چوب به تنهایی مقاومت کافی را نداشته، اما برای تزیین و زیبایی به خوبی انعطاف پذیر بود.

با توجه به رشد انسان در همه ی زمینه‌ها از جمله ساخت و ساز، ساخت نرده و پنجره هم از گذشته تاکنون رشد زیادی داشت‌هاست!

این روزها شاهد این هستیم که برای ساخت نرده‌ها و پنجره‌ها مگر در موارد خاص، دیگر از چوب استفاده نمیشود، بلکه از فلزات استفاده میشود. همچنین با پیشرفته تر شدن تجهیزات ساخت نرده و پنجره شاهد این هستیم که میتوانید از انواع طرح‌ها بر روی نرده پنجره خود استفاده کنید.

 

اما در خرید این موارد چه فاکتورهایی را باید لحاظ کنید؟

حفاظ پنجره نیز مانند سایر روش های حفاظتی می تواند به صورت جدی و کاربردی از اموالتان محافظت کرده و خیالتان را از دزدی و به خطر افتادن موقعیت مالی خود تا حدی راحت کند. از آنجایی که در هر زمان خطر سرقت وجود دارد و نمی توان آنرا جدی نگرفت، اگر شما در حفظ امنیت املاک خود کمی کوتاهی کنید قطعا ممکن است ضررر و زیان بسیاری نصیب شما گردد.

به شما پیشنهاد می کنیم از همین حالا به فکر باشید و تمامی سعی و تلاشتان را بکنید تا روزی شاهد اتفاقات نگران کننده نباشید.

 

این نوع حفاظ به صورت گسترده در مجتمع های تجاری حفاظ پنجره با توجه به بودجه و سلیقه شما ساخته می شود که این دو فاکتور را ما در ساخت حفاظ پنجره در نظر می گیریم.

شما می توانید به انتخاب خود از طرح های موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید. فاکتورهای مهم در زمینه خرید نرده پنجره چیست؟ باید دقت کنید که برای خرید نرده و پنجره توجه به مواردی میتواند در این زمینه به شما کمک کند که از انتخاب خود راضی تر باشید! البته جدا از این فاکتورها میتوانید از کمک کارشناسان و پشتیبانان فروش ما هم کمک بگیرید که با مشاوره رایگان میتوانند در این زمینه به شما راهنمایی‌های خوبی بکنند. فرقی نمی‌کند که از چه نوع نرده پنجره ای میخواهید استفاده کنید!

نرده و پنجره شما میتواند چوبی و یا فلزی باشد! در هر حالت استفاده از بهترین نوع متریال با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنید، بسیار مهم است.

محصولات شرکت ایمن کاران وحدت