مطالب خواندنی جدید :

قیمت حفاظ پنجره

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]
حفاظ پنجره کد 3-ایمن کاران وحدت
  

محصول کد:۱

۷۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۳

۹۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۵

۸۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۶

۹۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۷

۹۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۸

۹۸۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۹

۱.۰۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۰

۹۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۱

۱.۲۸۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۳

۱.۳۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۴

۱.۲۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۵

۱.۲۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۶

۱.۲۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۷

۱.۲۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۸

۱.۴۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۱۹

۱.۶۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۰

۱.۷۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۱

۱.۳۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۲

۱.۳۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۳

۱.۸۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۴

۱.۴۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۵

۱.۴۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۶

۱.۶۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۷

۱.۴۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۲۸

۱.۵۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۳۸

۱.۵۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۰

۱.۳۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۲

۱.۴۵۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۳

۱.۶۸۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۴

۱.۹۸۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۵

۲.۱۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

محصول کد:۴۶

۲.۱۰۰.۰۰۰ قیمت هر متر مربع

حفاظ پنجره(window protector) و نرده بالکن یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین انواع حفاظ هایی است که امروزه برای محافظت از حریم منزل و یا مجتمع های اداری استفاده می شود.

حفاظ پنجره با نام های نرده پنجره آهنی، گارد پنجره و محافظ پشت پنجره شناخته می شود که حفاظ پنجره ساده و حفاظ پنجره فرفورژه پر فروش ترین نرده های آهنی بازار حفاظ است. قیمت حفاظ پنجره با توجه به مدل ها و گلنرده های آن متفاوت است.

امنیت ساختمان را میتوان علاوه بر استفاده از درب فلزی محکم، دزدگیر و نرده های آهنی درب ساختمان با کمک حفاظ های پنجره بسیار بالا برد. طبق آمارهای رسمی ورود اغلب سارقین از پنجره های ساختمان به داخل خانه صورت می‌گیرد.

بنابراین حفظ و بالابردن امنیت پنجره های ورودی ساختمان با استفاده از حفاظ های متفاوت و نرده های آهنی و فلزی بهترین پیشگیری برای ورود سارقین به داخل منزل است. در ویدیو زیر چند نمونه حفاظ پنجره نصب شده را مشاهده نمایید.

اگر سری به بازار ابزارهای امنیتی ساختمان زده باشید قطعا از هزینه های سنگین ابزار امنیتی باخبر هستید.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

حفاظ های پنجره به صرفه ترین هستند؟

حفاظ های پنجره یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای امنیتی ساختمان هستند. تنها هزینه این حفاظ ها هزینه سفارش و نصب اولیه نرده ها است و مانند دیگر ابزار امنیتی الکتریکی نگران هزینه های جانبی، شارژ و خرابی آنها نخواهید بود.

استفاده از حفاظ پنجره با قیمت مناسب یکی از مقوله های بسیار ضروری در ساختمان سازی می‌باشد. اما این حفاظ ها چه ویژگی ها و مزایایی دارند ؟ انواع نرده حفاظ های پنجره امروزه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و روانه ی بازار می‌شوند.

با شناخت کافی از این مدل نرده توجه به کیفیت و قیمت آن ها قادر خواهید بود انتخابی مناسب داشته باشید. استفاده از حفاظ پنجره یکی از مقوله های بسیار ضروری در ساختمان سازی می‌باشد

 

اما این حفاظ ها چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟

حفاظ پنجره- ایمن کاران وحدت

 استفاده از حفاظ آهنی پنجره مدرن

استفاده از حفاظ آهنی پنجره مدرن به دلایل مختلفی انجام می‌شود. این مسئله بستگی به محل استفاده حفاظ و نوع آن دارد. به عنوان مثال حفاظ یا نرده پنجره گاهی برای افزایش امنیت و پیشگیری از ورود سارقین و … به خانه نصب می‌شود.

البته گاهی ممکن است بعضی پنجره ها در طبقه های بالا دارای نرده باشند. در چنین شرایطی علاوه بر سدی برای پیشگیری از ورود دیگران، نرده در حفظ امنیت ساکنین خانه به ویژه کودکان خردسال نقش ایفا می‌کند.

یکی دیگر از مهمترین مزایای حفاظ تراس و نرده های پنجره مراقبت، حفظ سلامت و امنیت کودکان و حیوانات خانگی شما است. سقوط کودکان از پنجره و فرار کردن حیوانات خانگی یکی از شایعترین مشکلات پنجره های بدون حفاظ است.

با استفاده از حفاظ های پنجره با خیال راحت پنجره ها را باز کنید و نگران سلامت و امنیت کودکان و پت های خانگیتان نباشید. استفاده از انواع نرده های پنجره باعث می‌شود تا شما خاطرتان برای ترک خانه آسوده تر شود.

حفاظ پنجره معمولاً فلزیست و در اندازه ها و ابعاد مختلفی با توجه به اندازه ی پنجره طراحی می‌شود. این نرده ها شکل ها و مدل های متنوعی دارند.

به عنوان مثال یکی از نمونه ی این نرده ها، نرده ی فلزی میباشد. استفاده از میلگردها و قوطی های آهنی در این نرده های باعث استحکام بالای آنها میشود.

از طرفی نرده بالکن و تراس به عنوان یکی از اجزای جدانشدنی بالکن شناخته می‌شود. این نرده در حفظ جان و امنیت افراد درون بالکن نقش مهمتری ایفا میکند. این نرده ها نیز همچون نرده های پنجره انواع مختلفی داشته و به کمک مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شوند. حفاظ ها و نرده های پنجره را میتوان بر اساس معیارهای مختلفی تقسیم بندی کرد.

به عنوان مثال با بررسی این تجهیزات بر اساس ماده ی اولیه مورد استفاده در ساخت آنها میبینیم که این نرده ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

بهترین راه چیست؟

بهترین راه این است که در قبل از خرید حفاظ پنجره حتما به ویژگی ها و در جنس هایی که تولید می‌شوند دقت کرد. حفاظ های پنجره از جنس ها و در مدل های مختلفی تولید و روی پنجرههای محل زندگی شما نصب می‌شوند.

انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد و موضوع با اهمیتی است زیرا حفاظ ها دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند و میتوانند مانعی برای تابش نور به داخل محیط خانه یا آپارتمان شما بشوند. استفاده از انواع حفاظ های پنجره باعث می‌شود تا شما خاطرتان برای ترک خانه آسوده تر شود.

حفاظ پنجره معمولاً فلزیست و در اندازه ها و ابعاد مختلفی با توجه به اندازهی پنجره طراحی می‌شود. این نرده ها شکل ها و مدل های متنوعی دارند. به عنوان مثال یکی از نمونه ی این نرده ها، نرده ی فلزی می‌باشد.

استفاده از میلگردها و قوطی های آهنی در این نرده های باعث استحکام بالای آنها می‌شود.

 

چند مدل حفاظ پنجره در ایمن کاران تولید می‌گردد؟

از حفاظ های تولیدی ایمن کاران می توان به حفاظ پنجره ساده ، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره مدرن، فرفورژه، لوکس، CNC اشاره نمود.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

حفاظ پنجره برای امنیت مناسب است؟

از مزایای استفاده از حفاظ پنجره می توان به جلوگیری از ورود سارقین و سقوط افراد اشاره نمود.

 

انواع حفاظ پنجره چیست؟

از پرکاربردترین مدل ها حفاظ پنجره آهنی ساده و دوجداره، مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس نام برد.

 

قیمت حفاظ پنجره چگونه محاسبه می شود؟

قیمت حفاظ پنجره با توجه به مدل انتخابی شما به صورت متر مربع محاسبه می شود. حفاظ ها و نرده های دزد گیر پنجره را میتوان بر اساس معیارهای مختلفی تقسیم بندی کرد.

 

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

طراحی، ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره آهنی

طراحی، ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره آهنی یا نرده پنجره در انواع و اقسام طرحای مختلف مدرن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در گروه فنی آهن سازه انجام می پذیرد.

یکی دیگر از راه های محافظت و پوشش روی پنجره ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد. حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

ساخت و تولید حفاظ برای پنجره در طرح های مختلف ساده و شیک انجام میگردد. منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز میشود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست.

 

نداشتن حفاظ پنجره شما را نمی ترساند؟

حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است ، بخصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد. همیشه لازم نیست حفاظ آهنی پنجره دوجداره منزل شما مدلی جدید یا فانتزی داشته باشه، ظاهر بیرونی بعضی خانه ها به اندازه کافی زیبایی داره.

 

بنابراین یک حفاظ بازدارنده ساده و مقرون به صرفه، انتخاب بهتری نیست؟

خانه شما چه ویلایی باشد و چه آپارتمانی برای در امان ماندن از دسترسی سارقان و افراد نا آشنا باید دارای حفاظ بازدارنده امنیتی خوبی باشد. یکی از این امکانات امنیتی حفاظ پنجره و درب ورودی است. نرده حفاظ پنجره ساده بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره میتوانند از قوطیهای ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند. معمولاً طرح های پیچیدهای ندارند و به صورت کلاف های درهم تنیده عمودی و افقی قرار می گیرند. استحکام این نردهها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آنها میسر نیست.

تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد. گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح هایی نظیر پیکان قرار می گیرد که به زیبایی آن کمک می کند.

ساخت حفاظ نرده پنجره ، بخش کوچکی از خدمات ساختمانی آهن سازه است که متخصصین ساخت و تولید نرده حفاظ آهنی ساختمانی آهن سازه با داشتن تجربه برای ارائه خدمات به مشتریان پاسخگو می باشند. امنیت اولین عاملیه که هنگام خرید یا اجاره یک ملک، چه به عنوان محل امن زندگی و چه به عنوان ساختمانی اداری، بهش توجه می کنیم. خوشبخاته امروزه انواع طرح و اقسام حفاظ پنجره کلاسیک، آکاردئونی، ابرویی، فانتزی و… علاوه بر زیبایی، آرامش و امنیت ما را هم فراهم می کنن.

کافیه ویژگی های هر کدام از این مدل های متنوع را بدونید تا به راحتی بتونید، حفاظ پنجره دو جداره مناسب ساختمانتان را، انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب، راهنمای خوبی در این زمینه براتون باشه. حفاظ پنجره طرح فرفورژه در بسیاری از بخش های ساختمان به کار برده می شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است.

مدل فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یکسو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پر و پاقرصی دارد. ضمن اینکه با توجه به جنس محکم آنها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

حفاظ دیوار- ایمن کاران وحدت

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار و انتخاب بهترین نرده دیوار از جمله ابزاری است که میتواند احساس امنیت و محافظت از افراد خانواده را تامین کند و علاوه بر آن به ایجاد حریم قانونی و حفظ مال ما کمک کند. در این صفحه به بیان نکاتی برای انتخاب بهترین حفاظ روی دیوار برای باغ حیاط و … وجود تکنولوژی های جدید چون حسگرهای حرکتی و نصب دوربین مداربسته اگرچه میزان حفاظت محیط را تا حدی تامین می‌کنند، اما در صورت قطع برق و تمام شدن شارژ آنها و درنهایت ایجاد خسارت، هیچ کاربردی نخواهند داشت.

در صورتی که داشتن بهترین حفاظ روی دیوار موجب عدم ورود افراد ناشناس به محوطه خواهد شد و تا حد زیادی امنیت مکان مورد نظر را تضمین خواهد کرد.

حفاظ شاخ گوزنی- ایمن کاران وحدت

 حفاظ شاخ گوزنی

همانند مدل شاخ گوزن ساخته و با میلگردهای برنده برای ایجاد ایمنی از ساختمان کاربرد دارد.

حفاظ بوته ای

مدل حفاظ بوته ای نیز همانند مدل قبل میباشد و برای محافظت از منازل مسکونی، مدارس، باغ و شرکت‌ها به صورت معمول استفاده میشود.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

حفاظ نیزار

به شکل یک نیزار طراحی می‌شود که ضریب امنیت بالا، کیفیت و نوع طراحی جالب آن باعث فراهم شدن میزان زیاد رضایت خاطر مشتریان شده است. از این مدل نیز میتوانید برای حفاظ پنجره نیز استفاده کنید.

حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای از مدلهای جدید نرده دیوار می‌باشد که به شکل گل لاله است. این مدل حفاظ که در قسمت بالایی خود شاخه ها به صورت نامنظم تعبیه شده اند، باعث شده که امنیت لازمه را برای مکان مورد نظر فراهم نمایند.

حفاظ لیلیوم

حفاظ روی دیوار لیلیوم نیز به شکل گل لیلیوم طراحی شده که هر بوته این حفاظ دیوار تعداد قابل توجهی گل لیلیوم نما و در مقایسه با سایر حفاظها قیمت بالاتری داشته باشد. حفاظ آبشاری: مدل حفاظ آبشاری به این صورت است که سرنیزههای تیز به صورت آبشار به سمت پایین خم شدهاند که مانع از ورود افراد ناشناس به داخل مکان مورد نظر خواهند شد.

سوال شما

بهترین رنگ برای درب حیاط چه رنگی است؟

مبحث مربوط به استفاده از حفاظ روی دیوار باغ برای برقراری امنیت مکان مورد نظر یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین مسئله می‌باشد.

جهت اقدام برای ساخت حفاظ آکاردئونی روی آن کلیک کنید. انتخاب یک نرده دیوار باغ که بتواند در حین پوشش‌دهی کامل دیوار باغ و حفظ زیبایی ظاهری، بحث امنیت را نیز برقرار سازد، موضوع را کمی سخت و دشوار خواهد کرد.

ملاک‌های زیادی جهت انتخاب حفاظ دیوار حیاط و تامین امنیت منزل وجود دارد. اولین مورد برای انتخاب نرده دیوار حیاط، بحث کارکرد اصلی و ایجاد امنیت بالا برای عدم ورود افراد ناشناس به داخل حیاط منزل میباشد. نوع و مدل خاص استفاده شده در حفاظ روی دیوار حیاط باید به صورتی انجام پذیرد که بتواند بهترین محافظ در برابر سارقان باشد تا نتوانند به راحتی وارد منزل شوند. توجه به مکان دقیق نصب، نحوه اتصال ، فاصله بین میله‌ها ، کیفیت میلگردها از جمله مواردی است که بحث امنیت و کیفیت نصب و اجرا را در پروژه‌های این چنینی تعیین می‌کند.

یکی از مهمترین نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث کارکرد و مدل آن براساس پوشش‌دهی سطح دیوار میباشد تا بتواند بحث ایمنی را تامین نماید. در واقع کارایی حفاظ و قابلیت عدم شکستگی و تراکم آن برای ایجاد پله شدن به منظور رد شدن از آن نیز باید در مدل‌های مختلف نرده دیوار مدنظر قرار گیرد. یکی از نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث ارتفاع آن می‌باشد.

نرده نصب شده بر روی دیوار باید دارای طول، عرض و تراکم مناسب باشد تا بتواند از پوشش‌دهی مناسبی در مقابل سارقین برخوردار باشد. بحث آهنگری حفاظ نیز یکی دیگر از نکات در انتخاب حفاظ برای دیوار است که باید مدنظر قرار گیرد. درواقع باید جوشکاری حفاظ و نرده ایمنی به صورت ۲ طرفه انجام شود تا مقاومت لازمه را تامین کند و امکان شکستن و عبور را برابر با احتمال صفر قرار دهد.

در مجموع میتوان با توجه کردن به چند نکته ساده اما کاربردی بهترین نرده و حفاظ روی دیوار را برای منزل، باغ، ویلا، محل کار و… انتخاب کنید و عبورومرور افراد را کنترل و از ورود افراد ناشناس جلوگیری کنید. با این کار تا حد بسیار زیادی امنیت محل مورد نظر شما افزایش خواهد یافت.

توضیحات بیشتر درباره حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در تراکم مختلف ساخته میگردد که قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع و نوع متریال حفاظ سنجیده میشود. نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط بر اساس هر متر نرده حفاظ و تراکم حفاظ شاخ گوزنی محاسبه میگردد.

حفاظ شاخ گوزنی فلزی یکی از انواع بهترین حفاظهای دیوار است که برای امنیت ورودی دیوار آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها و برای جلوگیری از ورود افراد نانشناس و سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرده شاخ گوزنی معمولا بر روی دیوار نصب میشود ولی نوعی از حافظ شاخ گوزنی نیز وجود دارد که بر روی پنجره نیز میتوان نصب کرد.

حفاظ شاخ گوزنی از سوی طراحان توانسته به حالت سر شاخه های تیز و برنده ، غیر قابل عبور و در هم تنیده طراحی شود . در حقیقت حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با سایر حفاظ ها دارای امنیت بیشتری برای ساختمان شما خواهد بود . از این رو در شمار پرکاربرد ترین و ایمن ترین نوع حفاظ ها قرار دارد . از این نوع حفاظ عمدتاً به منظور مراقبت از انواع منازل مسکونی ، ساختمان ها ، اداره ها ، ویلا ها و مناطق تفریحی استفاده می کنند

Previous
Next

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

رنگ حفاظ پنجره و درب آهنی ساده

کاربرد هر یک از انواع رنگ حفاظ پنجره و درب آهنی ساده بیشتر جنبه زیبایی دارد.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر رنگ بندی انواع درب های ساده و حفاظ های پنجره مناسب نباشد زیبایی ساختمان کاهش پیدا می کند. اگر شما می خواهید زیبایی نمای ساختمان خود را چندین برابر نمایید باید از متریال های گوناگونی استفاده کنید. باید بدانید نماهای ساختمانی متفاوت هستند.

به همین دلیل طرح های جدید حفاظ های پنجره و درب های آهنی ساده باید روی انواع نماهای ساختمانی نصب شوند. پیش از اینکه اقدام به خریداری حفاظ های پنجره و درب آهنی ساده نمایید باید نکاتی را در نظر بگیرید.

نیاز است در مورد کاربرد رنگ بندی های حفاظ ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. اینکه بدانید هر یک از رنگ های حفاظ ها در کدام بخش بهتر است که استفاده شود مهم می باشد.

رنگ حفاظ پنجره و درب آهنی ساده باید به صورت باشد؟

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود بیاید که کدام رنگ را برای حفاظ های پنجره و درب های آهنی ساده انتخاب کنند. آنها باید به خوبی مدل حفاظ ها و پنجره ها را بررسی کنند. سپس بهترین رنگ را برای آنها انتخاب نمایند. همچنین سلیقه شخصی افراد و نمای ساختمان از دیگر فاکتورهایی است که اهمیت دارد. این فاکتورها به افراد کمک می کند بهترین رنگ حفاظ پنجره و درب های آهنی ساده را انتخاب نمایند. 

در معماری دو اصل زیبایی و ایمنی حرف اول را می زند. یک سازه برای اینکه تمام و کمال منحصر به فرد باشد باید هم از نظر ایمنی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشد و هم از نظر زیبایی منحصر به فرد باشد. در تمامی سازه های مدرن افراد برای حفظ امنیت و ایمنی به دنبال حفاظ ها می روند. حفاظ ها سالیان سال است که برای حفظ امنیت و ایمنی ساختمان ها مورد استفاده افراد قرار می گیرند.

قسمت های ورودی و خروجی ساختمان ها مانند درب ها، پنجره ها و بالکن نسبت به قسمت های دیگر از حساسیت بالاتری برخوردار هستند، به همین دلیل به امنیت و ایمنی بالاتری نسبت به سایر قسمت ها نیاز دارند. به طور کلی تمامی ورودی ها و خروجی های یک ساختمان برای کنترل عبور و مرور و جلوگیری از تردد افراد ناشناس و سارقین باید کاملا محافظت شده و ایمن باشند. حفاظ ها راه حل خوبی برای این منظور هستند. پنجره ها از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی هستند.

تجربه نشان داده که بسیاری از سرقت ها از طریق نفوذ سارقین از پنجره ها صورت گرفته است. همچنین بارها شاهد سقوط اطفال و سالمندان از طریق پنجره ها بوده ایم. بنابراین نصب حفاظ مناسب برای پنجره های ساختمان می تواند تا حد بسیار زیادی از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کند. حفاظ های پنجره ظاهری بسیار زیبا دارند و بهترین گزینه برای صرافی ها و بانک ها هستند.

با وجود ظاهر بسیار جذابی که دارند از مقاومت بسیار بالایی هم برخوردارند. حفاظ پنجره در برابر انواع ضربه و آتش سوزی فوق العاده محکم و مقاوم هستند و به هیچ وجه دچار آسیب نمی شود. حفاظ پنجره مناسب ترین گزینه برای مکان هایی است که به لایه ی امنیتی بسیار بالایی نیاز است ولی دیده شدن داخل محل مورد نظر هم در اولویت قرار دارد. حفاظ از محصولاتیست که هم در زیبایی و نمای ساختمان ها تاثیر فراوانی دارد و هم در حفظ امنیت و ایمنی.

به این دلیل این نوع حفاظ را حفاظ پنجره می نامند چون برای اولین بار این نوع حفاظ برای استفاده در پنجره مورد استفاده قرار گرفت. حفاظ پنجره ها از جنس استیل هستند و فوق العاده محکم و مقاوم اند و امکان نفوذ سارقین از آن به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

بسته به محلی که قرار است حفاظ نصب شود و با توجه به میزان درجه ی امنیتی که مورد نیاز است متریال های مختلفی برای ساخت حفاظ مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ استیل پنجره از استیل ۳۰۴ که مقاومت بالایی در فشار و ضربه خارجی دارد.

حفاظ چوبی پنجره نمای فوق العاده زیبا و چشم نوازی دارد و از نظر شکل ظاهری از زیباترین انواع حفاظ محسوب می شود. میزان درجه ی استحکام این حفاظ ها در حد قابل قبولی است اما به هر صورت چوب استحکام فلز را ندارد ولی برای خلق یک نمای بی نظیر و کلاسیک حفاظ چوبی پنجره بهترین گزینه است.

حفاظ چوبی پنجره در برابر آتش سوزی و برش نسبت به حفاظ های آهنی آسیب پذیرتر است.

حفاظ پنجره با جاگلدانی

شما میتوانید با استفاده از این حفاظ ها، در کنار بهوجودآوردن امنیت برای خود و اعضای دلبند خانواده خود، داخل و نمای بیرونی منزل خود را بسیار زیباتر کنید. تفاوت این حفاظ های پنجره با حفاظ های پنجره معمولی در این است که از وسط حفاظ پنجره، یک شکم به سمت بیرون داده میشود. این شکم تا پایین حفاظ ادامه خواهد داشت؛ به طوری که در نهایت قسمت پایینی حفاظ کاملاً افقی خواهد شد و برای قراردادن اشیایی که از روزنه های حفاظ به پایین پرتاب نشوند، مناسب است.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

در این جای افقی، به طور معمول گلدان قرار داده میشود. این روش ساخت حفاظ پنجره با جا گلدانی، هم برای گیاهان بسیار مناسب است و هم برای خانه شما و هم برای فضای بیرون و نمای خیابان! شما با قراردادن این گلدان ها و گیاهان میتوانید فضای داخلی خانه خود را بسیار زیباتر کنید. البته این نکته را هم مدنظر قرار دهید که اکثر روانشناسان معتقدند که قراردادن گیاهان در خانه، روحیه و خلقوخوی افراد را بسیار بهبود میبخشد.

با قراردادن گیاهان روی این حفاظ پنجره، نور آفتاب به آسانی به گیاهان میرسد و نیازی نیست تا حتماً در زاویه خاصی از خانه و ساعت خاصی از روز نور به آن بتابد. همچنین شما نمای خیابان را نیز با استفاده از این حفاظ پنجره زیباتر میکنید. نمای گل و گیاه برای یک کوچه یا خیابان، بهترین نمای ممکن است که میتواند وجود داشته باشد. در این مدل دیگر بخش پایینی حفاظ صاف نمیشود و جایی برای قراردادن گلدان روی پنجره نیست. بهجای آن، در قسمت پایینی خود پنجره، یک بخش دیگری فلزی مخصوص قراردادن گلدان ساخته میشود که دسترسی به آن از بین میله های شکمدار شده حفاظ اصلی است. یکی از بهترین مزایای این مدل نسبت به مدل قبلی این است که در این مدل، امکان افتادن گلدان به سمت داخل خانه نیست. ممکن است کودک کوچک خانه دست به کنجکاوی بزند و گلدان را داخل خانه پرتاب کند اما در این مدل، حتی این امکان وجود ندارد که به گلدان ها دست بزند.

یا ممکن است پرندهای پشت حفاظ بنشیند و گلدان را به داخل پرتاب کند. از معایب این مدل نیز میتوان به دسترسی کمی سخت آن اشاره کرد. شما برای آب دادن به گلدان ها، باید از بین میله های شکمدار اقدام کنید. با اینکه فاصله این میله ها بهقدر کافی زیاد است که بتواند دست را از میان آنها رد کرد و به گلدانها آب داد اما به هرحال از مدل قبلی دسترسیاش سختتر است. همچنین برای برداشتن گلدان یا تعویض آن یا هر موردی که نیاز دارد گلدان از جای خود منتقل شود، باید از بیرون خانه اقدام کنید. به همین دلیل استفاده از این مدل چندان در خانه های آپارتمانی توصیه نمیشود.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

حفاظ پنجره با جا گلدانی جنس مقاومتری نسبت به سایر انواع حفاظ آهنی پنجره دیگر دارد. چراکه این حفاظ باید علیرغم وزن معمولی که میبایست تحمل کند، باید وزن گلدان های سنگین را نیز تحمل کند؛ بنابراین جنس این حفاظ ها یا از آهن فرفورژه است یا پروفیل آهنی هستند. این نوع جنس ها مقاومت بیشتری نسبت به سایر حفاظ ها دارند.

از آنجایی که این حفاظ ها به کناره پنجره شما جوش داده میشوند، میتوانید از استحکام و سقوط نکردن آن، خاطرجمع باشید. رنگ این حفاظ ها میتواند به انتخاب شما باشد اما معمولاً رنگ های آنها مشکی یا قهوهای هستند. شما میتوانید بر حسب رنگ دیوار یا پنجره خود، از فروشنده درخواست کنید که حفاظ را برای شما رنگآمیزی کند و با پنجره یا دیوار، آنها را ست کنید. دقت داشته باشید که به طور پیشفرض رنگ حفاظ های پنجره مشکی یا قهوهای خواهد بود و سپس روی آن رنگآمیزی انجام میشود. بهتر است بدانید که با ایجاد خراشیدگی روی حفاظ پنجره، رنگ قهوهای یا مشکی آن ظاهر میشود که جلوهای زیبا ندارد. در برخی دیگر از مدل های حفاظ پنجره با جا گلدانی این امکان وجود دارد که بتوانید حفاظ را جابهجا کنید و بهصورت تماموکمال به فضای بیرون دسترسی داشته باشید. این مدل بیشتر به درد طبقه های پایین ساختمان ها یا ویلاها میخورد و برای طبقات بالاتر کاربرد ندارد اما همچنان این امکان وجود دارد که در طبقات بالاتر نیز از این نوع حفاظ استفاده شود.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

کارکرد این نوع حفاظ پنجره بدیل شکل این که خود حفاظ به پنجره جوش داده نمیشود؛ بلکه یک لولا به پنجره جوش داده میشود و مانند یک درب ساده، میتوانید به آسانی حفاظ را باز و بسته کنید. برای بستن حفاظ نیز به قفل احتیاج است. قفل های مختلفی برای این کار وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. باز و بسته کردن این حفاظ ممکن است در بعضی موارد خطرناک نیز باشد. بهعنوانمثال ممکن است حفاظ را باز کنید و دستتان به گلدان خورده و به پایین پرتاب شود؛ بنابراین در استفاده از آن دقت کنید.

یکی از گزینه های زیبا کردن منزل یا محل کار شما است که در کنار تضمین امنیت، میتواند به امر زیبا سازی فضای اتاق و نمای بیرونی ساختمان نیز کمک شایانی کند. به شما پیشنهاد میکنیم که استفاده از آن را حتماً مد نظر خود قرار دهید.

برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به خانه، روش های مختلفی وجود دارد. افراد بیگانه از طریق بازشوها وارد خانه میشوند و دست به دزدی میزنند؛ این بازشوها شامل در ورودی خانه و پنجره است. پس، اگر بتوان مانع ورود آنها از طریق در و پنجره شد، امنیت خانه افزایش خواهد یافت. پس، حفاظ پنجره به نحوی ساخته میشود که ورود به خانه از طریق پنجره را غیرممکن نماید.

در بین انواع حفاظ پنجره، حفاظ آهنی فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. نرده پنجره ساده که شبکه ای متشکل از نرده های عمودی، افقی و یا هر دو است، ساده ترین و ارزانترین نوع حفاظ پنجره است. در ساخت این حفاظ ها از قوطی های آهنی استفاده می شود و فاصله آنها باید به نحوی تنظیم می شود که امکان نفوذ به داخل از آن وجود نداشته باشد. علاوه بر امنیت، حفاظ پنجره فرفورژه به لحاظ زیبایی و قیمت نسبت به دیگر طرح ها پرطرفدارتر است. این آکاردئونی ها به همراه یک قفل کتابی مخفی برای افراد ناشناس جهت ورود به منزل شما هستند.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.