مطالب خواندنی جدید :

نسل اول حفاظ های ساختمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
پنجره آکاردئونی

سرتیتر های این مقاله

نسل اول حفاظ ساختمان

آیا میتوان خانه ای بدون حفاظ پنجره را در شهر بزرگی مانند تهران تصور کرد؟

مطمئناً هیچکس چنین ریسکی را نمیپذیرد، چراکه خانه بدون حفاظ میتواند جولانگاه سارقین شود و خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

به همین دلیل نصب حفاظ بالکن و پنجره یکیاز مهمترین مواردی است که پساز ساخت یا خرید منزل باید به آن توجه داشته باشید. به اینصورت میتوانید از امنیت منزل ویلایی یا آپارتمانی خود اطمینان پیدا کرده و دست سارقان را از اشیاء قیمتی خود کوتاه کنید. از نظر بسیاری از افراد، خانه به عنوان امن ترین نقطه جهان در نظر گرفته میشود. اما تصور کنید که کوچکترین دزدی از منزل شما اتفاق بیفتد.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

در چنین شرایطی حتی اگر چیزی از منزلتان کم نشود نمیتوانید به آسودگی زندگی کنید و احساس امنیت پیشین را داشته باشید! در واقع امنیت شما مهمترین چیزی است که سارقان میدزدند. بنابراین بهتر است تا پیش از ورود به منزل جدید حتماً به فکر حفاظی مناسب برای پنجره ها، بالکن و درب های منزلتان باشید. البته تنها دلیل نصب حفاظ بالکن و پنجره جلوگیری از ورود سارقین نیست و به اینصورت میتوان خطر سقوط از پنجره یا بالکن را به صفر رساند.

 

حفاظ پنجره آهنی

حفاظ پنجره آهنی یکی از پرفروش ترین انواع حفاظ است؛ چراکه آهن دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه بوده و به همین دلیل مانند سد محکمی از منزل مسکونی شما محافظت میکند! بنابراین میتوان امنیت حفاظ آهنی را بسیار بالا در نظر گرفت. اگر به دنبال ارزانترین حفاظ پنجره میگردید میتوانید حفاظی از جنس فرفوژه را انتخاب کنید. این محصولات با طرحهایی بسیار متنوع تولید میشوند و علاوهبر محافظت، به زیبایی نمای ساختمان منزلتان نیز کمک میکنند. فرفوژه صنعتی بسیار با کیفیت و محکم است و به همیندلیل کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف دارد.

اما مطمئناً یکیاز مهمترین کاربردهایش در ساخت حفاظ به خصوص حفاظ بالکن فرفوژه میباشد. همانطور که گفته شد این ماده قیمت مناسبی دارد اما برای تعیین قیمت نرده فرفورژه بالکن ابتدا لازم است تا اندازه بالکن و ارتفاع نرده تعیین شود. جدیداً استیل نیز به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت حفاظ پنجره و بالکن اضافه شده که با وجود مقاومت بالا و جلوه زیبایش طرفداران بیشماری پیدا کرده است.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

چرا از استیل یا آهن در ساخت حفاظ پنجره استفاده می شود؟

یکی از دلایل استفاده از استیل در ساخت حفاظ عدم زنگ زدن آن در برابر رطوبت میباشد. بنابراین میتوان به جای حفاظ بالکن آهنی ، حفاظ استیل را به کار برد. همانطور که از نام حفاظ ثابت مشخص است، این حفاظ قابلیت باز و بسته شدن را ندارد و به قاب پنجره متصل میشود. از مزایای خرید حفاظ ثابت میتوان به مدل های بسیار متنوع آن اشاره کرد. به این ترتیب خریداران میتوانند با توجه به سلیقه خود حفاظ پنجره ساده و شیک را تهیه کنند و یا با انتخاب طرح های شلوغ تر نمای زیبایی به ساختمان شان ببخشند. در این میان طرح حفاظ پنجره فرفوژه نسبت به دیگر جنس ها متنوع تر است و اگر به دنبال طرح های مدرن و خاص هستید بهتر است تا حتماً از مدلهای متنوع حفاظ پنجره فرفوژه دیدن کنید. حفاظ پنجره بازشو یکی دیگر از انتخاب های پیش روی شما میباشد. این نوع حفاظ به صورت ریلی یا کشویی باز میشود و انتخاب بسیار مناسبی برای منازل مسکونی خواهد بود.

به اینصورت زمانیکه در منزل حضور دارید میتوانید حفاظ را کنار بزنید و در هنگام خروج از منزل آنرا کاملاً ببندید تا امنیت منزلتان کامل شود. به علاوه به اینصورت میتوانید به راحتی گرد و غبار نشسته روی پشت شیشه پنجره را پاک کنید اما در مدلهای ثابت انجام اینکار اندکی مشکل خواهد شد.

قیمت حفاظ پنجره متحرک با توجه به ابعاد پنجره ها تعیین میشود اما به طور کل نرخ مصوبی برای آن در نظر گرفته شده و تمامی سازندگان و فروشندگان حفاظ ساختمان قیمت نهایی را با توجه به نرخ مصوب تعیین میکنند. اگر قصد داشته باشید تا برای حفاظت از ساختمان اداری یا منزل مسکونی خود انواع حفاظ پنجره و بالکن را تهیه کنید مطمئناً به دنبال بهترین تولیدکننده و نصاب حفاظ در ایران هستید. ایمن کاران وحدت با چندین سال سابقه مداوم و مستمر در خدمت همشهریان ساکن در تهران و کرج است و شما میتوانید با تماس با شماره ۰۹۱۲۳۳۳۶۰۹۵ در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. در ایمن کاران وحدت امکان ساخت انواع حفاظ درب، پنجره و بالکن وجود دارد.

 

چگونه میتوانم سفارش حفاظ پنجره بدهم؟

همچنین با توجه به تنوع مدل های موجود خریداران گرامی میتوانند مدل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. از مهمترین مزایایی که ایمن کاران وحدت برای مشتریان خود در نظر گرفته امکان نصب رایگان در تهران است. بنابراین شما میتوانید صفر تا صد ساخت و نصب حفاظ بالکن و پنجره را به ما بسپارید!

در ایمن کاران وحدت به سفارشات شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد و سپس همکاران ما برای نصب با شما تماس خواهند گرفت. ایمن کاران وحدت به عنوان بورس حفاظ پنجره و بالکن شناخته میشود و به همین دلیل مدل های متنوعی از انواع حفاظ در این مجموعه موجود است تا مشتریان گرامی بتوانند با توجه به سلیقه خود یکیاز این مدل ها را انتخاب کنند.

ایمن کاران وحدت برای جلب رضایت مشتریان گرامی قیمت هایی استثنایی و بسیار مناسب برای انواع حفاظ در نظر گرفته که مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.