مطالب خواندنی جدید :

نرده پنجره را نصب کنید و از جان افراد خانواده محافظت کنید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

سرتیتر های این مقاله

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

افزایش امنیت ساختمان با نصب نرده پنجره

نصب نرده پنجره؛ امنیت ساختمان را میتوان علاوه بر استفاده از درب فلزی محکم، دزدگیر و نرده های آهنی درب ساختمان با کمک حفاظ های پنجره بسیار افزایش داد.

طبق آمارهای رسمی ورود اغلب سارقین از پنجره های ساختمان به داخل خانه صورت میگیرد. بنابراین حفظ و بالابردن امنیت پنجره های ورودی ساختمان با استفاده از حفاظ های مختلف و نرده های آهنی و فلزی بهترین پیشگیری برای ورود سارقین به داخل خانه است. از دیگر مهمترین مزایای حفاظ تراس و نرده های پنجره مراقبت، حفظ سلامت و امنیت کودکان و حیوانات خانگی شما است.

سقوط کودکان از پنجره و فرار کردن حیوانات خانگی یکی از شایعترین مشکلات پنجره های بدون حفاظ است. با استفاده از حفاظ های پنجره با خیال راحت پنجره ها را باز کنید و نگران سلامت و امنیت کودکان و پت های خانگی خود نباشید.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

جذابت ساختمان با نصب نرده پنجره

با ست کردن طرح و مدل نرده های حفاظ پنجره با نرده تراس میتوانید جذابیت و زیبایی نمای ساختمانتان را دو چندان کنید. اگر سری به بازارهای ابزارهای امنیتی ساختمان زده باشید قطعا از هزینه های بالای ابزارهای امنیتی باخبر هستید. حفاظ های پنجره یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای امنیتی ساختمان هستند.

تنها هزینه این حفاظ ها هزینه سفارش و نصب اولیه نرده ها است و مانند دیگر ابزار امنیتی الکتریکی نگران هزینه های جانبی، شارژ و خرابی آنها نخواهید بود. یکی از بزرگترین معایب حفاظ دیوار و نردههای پنجره در هنگام وقوع آتشسوزی و در شرایط اظطراری است. برای رفع این مشکل میتوانید از حفاظ های بازشو که به تازگی وارد بازار شدهاند استفاده کنید.

این حفاظ ها بر خلاف حفاظ دیوار همیشگی نیستند و میتوانید به راحتی آنها را از داخل باز و بسته کنید. مشکل دیگری که اغلب مشتریان را برای نصب حفاظ پنجره نگران میکند، دلگیر شدن خانه با نصب نرده و حفاظ ها است. برای رفع این مشکل میتوانید از حفاظ های نیمه پنجره و یا حفاظ هایی با فاصله نرده زیاد استفاده کنید تا نور و هوا به راحتی و کامل جذب خانه شود و امنیت ساختمان شما همچنان محفوظ بماند.

 

دو اصل مهم برای یک سازه

در معماری دو اصل زیبایی و ایمنی حرف اول را می زند. یک سازه برای اینکه تمام و کمال منحصر به فرد باشد باید هم از نظر ایمنی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشد و هم از نظر زیبایی منحصر به فرد باشد. در تمامی سازه های مدرن افراد برای حفظ امنیت و ایمنی به دنبال حفاظ ها می روند. حفاظ ها سالیان سال است که برای حفظ امنیت و ایمنی ساختمان ها مورد استفاده افراد قرار می گیرند.

قسمت های ورودی و خروجی ساختمان ها مانند درب ها، پنجره ها و بالکن نسبت به قسمت های دیگر از حساسیت بالاتری برخوردار هستند، به همین دلیل به امنیت و ایمنی بالاتری نسبت به سایر قسمت ها نیاز دارند. به طور کلی تمامی ورودی ها و خروجی های یک ساختمان برای کنترل عبور و مرور و جلوگیری از تردد افراد ناشناس و سارقین باید کاملا محافظت شده و ایمن باشند. حفاظ ها راه حل خوبی برای این منظور هستند. پنجره ها از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی هستند.

حفاظ پنجره - ایمن کاران وحدت

تجربه سرقت را حتما در نظر داشته باشید

تجربه نشان داده که بسیاری از سرقت ها از طریق نفوذ سارقین از پنجره ها صورت گرفته است. همچنین بارها شاهد سقوط اطفال و سالمندان از طریق پنجره ها بوده ایم. بنابراین نصب حفاظ مناسب برای پنجره های ساختمان می تواند تا حد بسیار زیادی از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کند. حفاظ های پنجره ظاهری بسیار زیبا دارند و بهترین گزینه برای صرافی ها و بانک ها هستند. با وجود ظاهر بسیار جذابی که دارند از مقاومت بسیار بالایی هم برخوردارند.

حفاظ پنجره در برابر انواع ضربه و آتش سوزی فوق العاده محکم و مقاوم هستند و به هیچ وجه دچار آسیب نمی شود. حفاظ پنجره مناسب ترین گزینه برای مکان هایی است که به لایه ی امنیتی بسیار بالایی نیاز است ولی دیده شدن داخل محل مورد نظر هم در اولویت قرار دارد.

مقالات مرتبط

۱۴۰۳/۰۱/۲۳

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.